En ole harrastanut seksiä yli viiteen vuoteen
Kommentit (24)
Hmm. 15 vuotta sitten viimeksi? En pidä irtosuhteista eikä kauheasti kiinnosta muutenkaan koko homma. Maailmassa on muutakin kuin seksi.
Mulla kohta neljä vuotta eikä haittaa. Tykkään läheisyydestä ja seksistä. Ex oli aina tonka pystyssä ja sekstailtiin lukuisia kertoja viikossa, mutta jääräpää ei kuunnellut kuin omaa onneaan, joten en hänen kanssaan saanut kertaakaan 12 vuodessa.
Nyt on omat lelut ja nautin orkun milloin haluan. Toisen syli olis kyllä kiva, mutta en taida sen takia ruveta kellekään aikuiselle miehelle äidiksi ja kodinkoneeksi.
2 vuotta tulee täyteen ensikuussa.
Vaimoa ei kiinnosta, ei ehdi, ei jaksa, mikälie on aina esteenä.
Olisko 10 vuotta nyt. Ei maailma pillun ympärillä pyöri.
Sama juttu, mutta enemmän vuosia. En harrasta vaan raakanussin joka koloon. Nyt just takaapäin anaaliin ja 4 sormea vitussa ja toinen käsi hieroo panoöljyä clitorikseen. Akka ulvoo orkkua!
Terve, siltä tais lähtä taju?
Minä koitin vuosien selibaatin jälkeen, mutta se oli tylsää. Lisäksi jätti kehon ylivirittyneeksi ikävällä tavalla. Siirsi kuukautisia monta päivää ja aiheutti hormonien sekoamisen ja sen myötä mielialamuutoksia ja tuli unettomuutta. Todella ikävä kokemus.
Seitsemän täysin kuivaa vuotta, olin naimisissa haluttoman miehen kanssa.
37v ilman seksiä
Jos olisin aloittanut 18-vuotiaana, niin 19 vuotta ilman seksiä.
Seksin harrastaminen kuulostaa jotenkin oudolta, yleensä kai harrastetaan itsetyydytystä.
Nyt muija heräs. Näytin mitä kirjoitin ja sano, että jos nuolet mulle yhden lisää niin saat kusta mun suuhun.
Taas hommiin, mutta ensin whisky ryypyt molemmille. Sano, että polttaa mukavasti?
Olis hienoo kun ei olis koskaan tullut moista harrastettua.
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän täysin kuivaa vuotta, olin naimisissa haluttoman miehen kanssa.
Miksiköhän mies oli haluton hmm....
Vierailija kirjoitti:
Hmm. 15 vuotta sitten viimeksi? En pidä irtosuhteista eikä kauheasti kiinnosta muutenkaan koko homma. Maailmassa on muutakin kuin seksi.
Oot kuitenkin vahingossa tullut palstalle minkä alueotsikkona on "Seksi"?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette sooloile?
Yleensä ihmiset tarkoittavat "seksillä" jotain mitä harrastetaan partnerin kanssa joten voidaan valittaa ettei ole harrastanut seksiä 17 vuoteen vaikka olisi masturboinut itselleen orgasmin kolme kertaa päivässä.
Joku voi jopa väittää olleensa "selibaatissa" vaikka makuuhuoneen katsostakin valuu mälliä.
ei hätää Pillu on yliarvostettu monesta syystä jos totuuden saa sanoa
En yli 10v