lääkekyselyt täällä?!
mä en lakkaa ihmettelemästä miten moni täällä kyselee lääkkeidenkäytöstä ja turvallisuudesta täällä- nettipalstalla! täällähän voi saada ihan minkälaisia vastauksia tahansa ja jos joku vastaaja allekirjoittaa vastauksensa sh tai lääkäri, niin ei se välttämättä totta ole.
onko ihmiset todella niin luottavaisia?
ihan hirvittää kun joskus täältä lukee ihan vääriäkin ohjeita...
Kommentit (4)
onhan se kiva kokemuksia kuulla, mutta kun aloittajat vastaa että joo, teen sitten niin kuin sinä sanoit.
kauhulla lueskelen näitäkin juttuja joissa lapsi syönyt palan konetiskiainetta ja täällä osa porukasta vastaa että on ihan ok ja turhaa hysteriaa soitella minnekään myrkytystietokeskukseen...
Minä vain olen sellainen että varmistelen asiat mielellään vaikka useammalta ammattilaiselta ja sitten täältäkin kysellä lisäksi niitä käyttökokemuksia. Toivottavasti moni muukin tekee niin, eikä luota liika palstan vastauksiin.
T:2
keskustelupalstojen kirjoitusten perusteella. Jututhan voivat olla (ja todennäköisesti ovatkin) porvoosta. Vailla mitään todellisuuspohjaa. Aika huono juttulähde joku keskustelupalsta. Myös muissa lehdissä olen nähnyt samaa. Eli painettuun sanaankaan ei ole enää luottamista.
Mutta täältähän saa kokemuksia, jos jollain on ollut käytössä vaikka samaa lääkettä, miten silloin on toimittu...