Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa silmänympärysvoidetta 34vlle

Vierailija
04.05.2021 |

Iho tuntuu jitenkin ohuelta silmien alla ja sivuilla, pientä ryppyä näkyy, vähän kuin kuivassa nahassa. Olen nyt laittanut ihan bebantenia, ei ehkä paras ratkaisu? Tai ei ainakaan auta. Mikä auttaisi? Iho on muuten vähintäänkin pintakuiva, ehkä jopa ihan oikeastikin kuiva.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän ainoastaan Avènea nykyään. Apteekista saa.

Vierailija
2/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijausta koko silmänympärysvoiteet. Samaa voidetta ku muuallekin. Kuivuuteen on hyvä eucerin aquaphor balm esim yöksi silmien alle jos nyt haluaa teho hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän ainoastaan Avènea nykyään. Apteekista saa.

Minulle avenelta ei ole löytynyt riittävän vahvaa rasvaa, iho hilseilee heidän voiteidensa jälkeen. Ap

Vierailija
4/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijausta koko silmänympärysvoiteet. Samaa voidetta ku muuallekin. Kuivuuteen on hyvä eucerin aquaphor balm esim yöksi silmien alle jos nyt haluaa teho hoitaa.

Kiitos, voisin kokeilla tätä! Ap

Vierailija
5/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea sininen peltipurkki perusrasva tai Nivea Soft. Muussa tapauksessa kauneusteollisuus koijaa rahasi.

Vierailija
6/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nivea sininen peltipurkki perusrasva tai Nivea Soft. Muussa tapauksessa kauneusteollisuus koijaa rahasi.

Voi ei, vihaan nivean hajua. Ihan kaikkien niveoiden :( minulla on joskus ollut tuota sinistä mutta jäi käyttämättä. Ap

Vierailija
7/38 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut mies 34v?

Vierailija
8/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko masentunut mies 34v?

Olen ihan onnellinen nainen kohta 35v :) ap

Vierailija
9/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt Pirkkaa ja Nivean Q10 marketvoiteita 15 vuotta. Ovat riittäneet hyvin. Nyt 41 vuotta ja silmänympärykset ovat vielä ok.

Vierailija
10/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlistäkin löytyy jotain kosmetiikkaa.

Vierailija
11/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LRP hydraphase. Saa apteekista.

Vierailija
12/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maacari kirjoitti:

Samoin kuin noissa yllämainituissa Pirkoissa, myös Lidlin kosmetiikassa on oikein hyvät ainesosaluettelot muutaman euron voiteiksi. Minulla on (43 v) tällä hetkellä Lidlin Wild Rose. Näistä on helppoa ja halpaa alkaa kokeilla!

Silmänympärysiho on paljon ohuempaa kuin muu kasvojen iho, ja voidetta tulee muutenkin käyttää minimaalinen määrä, nuppineulan pään kokoinen. Siksi yritykset käyttää kasvoille tarkoitettua voidetta voivat johtaa mm. turvotukseen. Toki jos se itsellä toimii, eikä ihonhoito ja sen tuotteet erityisesti kiinnostaa, voihan sitä pelkkää kasvovoidettakin aivan hyvin käyttää.

Vierailija
13/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl cien Q10, just täydellinen koostumus, eikä paljo maksa.

Vierailija
14/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt Pirkkaa ja Nivean Q10 marketvoiteita 15 vuotta. Ovat riittäneet hyvin. Nyt 41 vuotta ja silmänympärykset ovat vielä ok.

Minulla on vähän haastava iho, ei siis ole mitään markettituotteita vastaan. Minulla vakkarit on bodyshopin hamppuvoide ja punainen loreal revitalift. Nyt lumenen setti menossa, olisiko tämä sitten minulle sopimaton voide kun näkyy silmien ympärillä kuiva ja väsynyt iho. Ap

Vierailija
15/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maacari kirjoitti:

Samoin kuin noissa yllämainituissa Pirkoissa, myös Lidlin kosmetiikassa on oikein hyvät ainesosaluettelot muutaman euron voiteiksi. Minulla on (43 v) tällä hetkellä Lidlin Wild Rose. Näistä on helppoa ja halpaa alkaa kokeilla!

Silmänympärysiho on paljon ohuempaa kuin muu kasvojen iho, ja voidetta tulee muutenkin käyttää minimaalinen määrä, nuppineulan pään kokoinen. Siksi yritykset käyttää kasvoille tarkoitettua voidetta voivat johtaa mm. turvotukseen. Toki jos se itsellä toimii, eikä ihonhoito ja sen tuotteet erityisesti kiinnostaa, voihan sitä pelkkää kasvovoidettakin aivan hyvin käyttää.

Sinä ilmeisestikin tiedät aiheesta. Mitä olet mieltä siitä että lsitan bebantenia? Olen ajatellut että ohut iho tarvitsee mahd vahvan voiteen. Ap

Vierailija
16/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat on just sellaisia juntteja joilta voi odottaa että jotain pirkkaa ja lidliä suosittelevat. Ihan niin kuin koskaan mitään muuta olisivat edes kokeilleetkaan. Siis jotain mitä maksaisi yli 20e.

Vierailija
18/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat on just sellaisia juntteja joilta voi odottaa että jotain pirkkaa ja lidliä suosittelevat. Ihan niin kuin koskaan mitään muuta olisivat edes kokeilleetkaan. Siis jotain mitä maksaisi yli 20e.

Mammat on vaan laatutietoisia. Jos saman tai paremman tuotteen saa edullisemmin, miksi tuhlata rahoja kalliisiin merkkituotteisiin?

Tästä lidlin silmänympärysvoiteesta kohistiin, myös kauneusblogeissa ja lehdissä aikoinaan.

Vierailija
19/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammat on vaan laatutietoisia. Jos saman tai paremman tuotteen saa edullisemmin, miksi tuhlata rahoja kalliisiin merkkituotteisiin?

Tästä lidlin silmänympärysvoiteesta kohistiin, myös kauneusblogeissa ja lehdissä aikoinaan.

Nojaa. Vauva palstallahan aina ne parhaimmat tuotteet ovat myös halpoja. Aika kumma sattuma.

Vierailija
20/38 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli iho täyteen näppyjä lidlin silmänympärysvoiteesta. Liian paksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi