Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni treffisivustolla käymisestä

Surullinen vaimo
04.05.2021 |

Olemme olleet yhdessä 32v .
On ollut takana ihan hyvä liitto.
Lapset ja omakotitalo.
Eilen sain selville, että mies oli hommannut eri puhelimen.
Mihin oli laittanut eri sähköpostin ja käynyt eri treffi sivustoilla katselemassa tarjontaa.
Yksi wats appi viesti yhteys löytyi johonkin naiseen, mutta siinä ei lukenut mitään.
En olisi ikinä uskonut, että tekisi mulle näin.
Nyt en tiedä mitä tehdä.
Vaikea luottaa enää
Sanoi kuukauden niitä katselleen ja ei sanomansa mukaan viestitellyt tai tavannut.
Oli silloin huonompi jakso suhteessa.
Syyksi sanoi sen.
Paha mieli ja järkytys on suuri.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo särkee luottamuksen. Miksi käy sellaisilla? Haaveilemassa muista naisita.

Vierailija
2/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero on ainoa vaihtoehto silloin kun luottamus menee. Miksi mies haluaa treffeille toisten naisten kanssa? Niin. Mekin yhdessä 27 vuotta ja mies lähtisi kiertoon oitis tuollaisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin pahoillani. Kyllä varmasti on luottamus rikki, ja suhde tuskin tulee koskaan olee ennallaan. Nyt vaan sun on päätettävä haluatko katsoa kortit vai lähdetkö itsekin etsimään suhdetta jossa luottamus on ehkä. Tee tosin tämä päätös vasta kun näet miten mies reagoi, onko pahoillaan, katuvainen vai ylimielinen ja koppava..

Jos jatkat suhdetta, niin harkitse terapiaa. Tosta voi päästä yli, varsinkin kun sitä kamalinta ei ilmeisesti ole tapahtunut. Vaatii vaan luottoa ja avoimuutta ihan hitokseen.

Itse en jäisi, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi.. Tsemppiä ❤️

Vierailija
4/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakin mies oli jonkun horatsun kanssa vaikka oltu yhdessä useampi vuosikymmen. Toi sen kotiinkin meidän sänkyyn kun en ollut kotona. Mut totuus on et harva mies kieltäytyy jos naista tarjolla ja halukkaita naisia nykyään paljon. Ei tarvii ku lounaspaikassa käydä kun naiset ehdottelee.

Tätä se vaan on miesten kanssa. Tässä nyt sit jatketaan ja yhtäön ei tiedä milloin taas sattuu ja tapahtuu.

Vierailija
5/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ukko äyvästi, että pitäisin pienempää suuta, kun kuulemma minun paikkaani on kyselty. Hiljeni, kun sanoin, että mitäs tuosta, sinun paikallasi on jo käyty.

Vierailija
6/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon niin pahoillani. Kyllä varmasti on luottamus rikki, ja suhde tuskin tulee koskaan olee ennallaan. Nyt vaan sun on päätettävä haluatko katsoa kortit vai lähdetkö itsekin etsimään suhdetta jossa luottamus on ehkä. Tee tosin tämä päätös vasta kun näet miten mies reagoi, onko pahoillaan, katuvainen vai ylimielinen ja koppava..

Jos jatkat suhdetta, niin harkitse terapiaa. Tosta voi päästä yli, varsinkin kun sitä kamalinta ei ilmeisesti ole tapahtunut. Vaatii vaan luottoa ja avoimuutta ihan hitokseen.

Itse en jäisi, elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi.. Tsemppiä ❤️

*luottamus on ehjä.. :)

Vierailija
7/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan tuo selvää, että seuraavan kerran kun suhteessanne tulee haastavampi kausi, on turha kuvitellakaan että yhdessä ongelmaa työstämällä siitä selviätte. Ehei, tuo mies haluaa helpon suhteen tai jonkun uuden, ei kannata luottaa hänen tahdonvoimaansa suhteen pelastamiseksi. Karu herätys ap:lle todellisuuteen.

Hoida sinä ap oma selustasi kuntoon mahdollisen eron varalta: säästötili, onhan nimesi kaikissa tärkeissä omistuspapereissa (asunto, auto, muut merkittävät hankinnat), onhan sinulla varma tulonlähde (palkka/eläke, sijoitukset, säästöt, omistukset), jonka turvin pärjäät? Onko jotain, minkä olet aina jättänyt miehen hoidettavaksi? Kodin ylläpitotaidot, ajokortti, paperityöt tai merkittäviä ihmissuhteita? Ota näistä koppi ja opettele hoitamaan ne itse, siltä varalta että et voikaan enää turvautua miehesi apuun näissä asioissa. Eihän miehesi hallussa ole sinusta arvelluttavaa kuvamateriaalia?

Jos ero tulee, niin tulet olemaan kiitollinen siitä, että varauduit ennalta!

Vierailija
8/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onhan tuo selvää, että seuraavan kerran kun suhteessanne tulee haastavampi kausi, on turha kuvitellakaan että yhdessä ongelmaa työstämällä siitä selviätte. Ehei, tuo mies haluaa helpon suhteen tai jonkun uuden, ei kannata luottaa hänen tahdonvoimaansa suhteen pelastamiseksi. Karu herätys ap:lle todellisuuteen.

Hoida sinä ap oma selustasi kuntoon mahdollisen eron varalta: säästötili, onhan nimesi kaikissa tärkeissä omistuspapereissa (asunto, auto, muut merkittävät hankinnat), onhan sinulla varma tulonlähde (palkka/eläke, sijoitukset, säästöt, omistukset), jonka turvin pärjäät? Onko jotain, minkä olet aina jättänyt miehen hoidettavaksi? Kodin ylläpitotaidot, ajokortti, paperityöt tai merkittäviä ihmissuhteita? Ota näistä koppi ja opettele hoitamaan ne itse, siltä varalta että et voikaan enää turvautua miehesi apuun näissä asioissa. Eihän miehesi hallussa ole sinusta arvelluttavaa kuvamateriaalia?

Jos ero tulee, niin tulet olemaan kiitollinen siitä, että varauduit ennalta!

Todella hyvät ohjeet! Itsekin olen alkanut varautua eroon sitä myöden kun mies petti. Jatketaan kyllä mutta helpompi nyt erota kun varautunut kaikkeen. Eikä ole niin nökönuukaa kun itselle aina välillä tilaisuus koittaa 😅

Vierailija
9/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia limanuljaskoja sitä on...

Vierailija
10/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se jo pettänytkin jos on ollut uudelle puhelimelle tarvetta. Sinänsä hölmö provo.

Vierailija
11/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä vikaa. Olen itsekkin siellä vaikka olen naimisissa ja sama tilanne. Naisille osaan heti sanoa että olen varattu enkä etsi mitään muuta kuin juttuseuraa, useitakin whatsapp kavereita on. Ei liene kovin iso petos. Mies 35v

Vierailija
12/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä vikaa. Olen itsekkin siellä vaikka olen naimisissa ja sama tilanne. Naisille osaan heti sanoa että olen varattu enkä etsi mitään muuta kuin juttuseuraa, useitakin whatsapp kavereita on. Ei liene kovin iso petos. Mies 35v

🤮

Vierailija
13/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Miksi? Ei todellakaan ole pettämistä.

Vierailija
14/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Tietääkö vaimo? Voisitko kuvitella kertovasi hänelle muina miehinä aamupalapöydässä että mitäs sulle marja-Leenalle kuului?

Vierailija
15/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä niin yleistä, varatut miehet vonkaavat seksiä luvan kanssa tai ilman lupaa. Tinderissä silmät aukee. Kaikki on tehty niin helpoksi..

Vierailija
16/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä runo. ... vai mitä hait sillä, että on rivinvaihto joka lauseen jälkeen?

Vierailija
17/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä. Mies sanoo olevansa varattu whatsapp-kavereilleen ja saa alapeukkuja.

Ylempänä nainen ei ollut kertonut miehelleen pettäneensä ja siinäkin syyllinen oli mies joka ei edes ollut pettänyt vaan sanoi varmaan riidan tuoksinassa että olisi muitakin halukkaita.

Ja mies saa kansan puolelleen.

Justjust.

Vierailija
18/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤮

Tietääkö vaimo? Voisitko kuvitella kertovasi hänelle muina miehinä aamupalapöydässä että mitäs sulle marja-Leenalle kuului?

Ei tiedä, mutta kyllä voisin kertoa hyvällä omalla tunnollani jos tarve vaatisi. Miks en voisi, koska en suostuisi mistään hinnasta pettämään vaimoani.

Vierailija
19/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä päivänä niin yleistä, varatut miehet vonkaavat seksiä luvan kanssa tai ilman lupaa. Tinderissä silmät aukee. Kaikki on tehty niin helpoksi..

Ja baareissa. Joku voi ihmetellä miksi olen sinkku. Eipä tee mieli parisuhteeseen, kun on nähnyt mitä ne kivat perheen isät siellä tekevät. ( ja myös naiset). Sitten esitetään instassa ja facessa täydellistä perhettä. Nöitä on paljon. Uskomattoman paljon.

Vierailija
20/34 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 v avioliitto ja mies vieraillut treffisivustolla kerran??? En ihan kyllä ymmärrä jos ero tuntuu ainoalta vaihtoehdolta. Ei kai tuossa vielä oo mitään peruuttamatonta tapahtunut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan