Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäkää lapset rauhaan!

Huolestunut äiti
04.05.2021 |

Minun 12v lapsi sai tänään kaupassa raivoamista ja uhkailua meidän vanhempien suuntaan kun lapsella ei ollut kaupassa maskia. Tähänkö on menty??

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leave them kids alone!

Vierailija
2/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille lapsukaiselle maskeja kauppareissulle. Eikö tuon ikäisten pidä koulussakin käyttää niitä, joten ei se varmaan kovin uutena asiana tule. Meidän lapset ovat ihan itse pistäneet maskit naamalleen, kun ovat olleet esimerkiksi junassa, bussissa, koulussa tai kaupassa. Ei heidän kanssaan ole tarvinnut käydä edes keskustelua asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi osaa ja voi käyttää maskia, silloin vastaavaa ei tapahdu. Ole tästä lähtien siis hyvä ja huolehtiva äiti ja katso, että piltilläsi on asiallinen maski naamassaan. Ongelma ratkaistu.

Vierailija
4/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin makaa kuin petaa. Lapsi on jo kyllin iso tajuamaan säännöt.

Vierailija
5/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski käyttöön, sillä siitä selviää.

Vierailija
6/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä maskiraivoajia vaivaa? Antakaa lasten olla. Eipä ole kukaan rohjennut mulle avautua.

t. 190cm 120kg kuulapää

Vierailija
7/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usassa konservatiivit taistelevat lasten maskeja vastaan. Gab.com:ssa paljon juttuja.

Vierailija
8/45 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän se arvata. Uhkailu on näköjään ok.

Vierailija
9/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä niin. Maskisuositus koskee kaikkia, jopa uniikkeja lumihiutaleita (mikä "lapsesi" ei edes ole).

Vierailija
10/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättävän lapsivihamielinen paikka ollakseen vauvafoorumi

Vierailija
11/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usassa konservatiivit taistelevat lasten maskeja vastaan. Gab.com:ssa paljon juttuja.

Ovat qanonpellejä. Älä välitä heistä.

Vierailija
12/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Maskisuositus koskee kaikkia, jopa uniikkeja lumihiutaleita (mikä "lapsesi" ei edes ole).

Minä aikuisena käytän maskeja, mutta lapseni eivät käytä, vaikka ovat jo teinejä. Jos joku tulee mulle jotain rääkymään, yskäisen naamalle. Sanon että johtui säikähdyksestä, kun tultiin tuolla lailla huutamaan.

Yrittäkää nyt ymmärtää, että toisten maskien käyttäminen tai käyttämättä jättäminen ei kuulu teille. Muutenkin nyt ollaan jo taas niin hyvässä tilanteessa, että ei ole mitään syytä mennä rääkymään kenellekään.

Vierailija
13/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä aikuisena käytän maskeja, mutta lapseni eivät käytä, vaikka ovat jo teinejä. Jos joku tulee mulle jotain rääkymään, yskäisen naamalle. Sanon että johtui säikähdyksestä, kun tultiin tuolla lailla huutamaan.

Yrittäkää nyt ymmärtää, että toisten maskien käyttäminen tai käyttämättä jättäminen ei kuulu teille. Muutenkin nyt ollaan jo taas niin hyvässä tilanteessa, että ei ole mitään syytä mennä rääkymään kenellekään.

Kyllä se muuten kuuluu meille, koska tehän tartutatte meitä, jos kieltäydytte maskista.

Ei varmaan kuulu sitten sinulle, jos aloitan kuvaamaan sinua? Pidä huoli vain omista asioista sitten 😎

Vierailija
14/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä näitä maskiraivoajia vaivaa? Antakaa lasten olla. Eipä ole kukaan rohjennut mulle avautua.

t. 190cm 120kg kuulapää

Sinusta näkee jo kauas että äly puuttuu, tyhjälle ei kannata edes raivota, sääli riittää.

Vierailija
15/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syljen sun penikoittesi naamalle!

Vierailija
16/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo kertaakaan vielä käyttäny maskia missään.

En vaan muista.

Eikä kukaan oo koskaan sanonu mitään.

Maalla asun ja kirkonkylällä yksi kauppa.

Vierailija
17/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se muuten kuuluu meille, koska tehän tartutatte meitä, jos kieltäydytte maskista.

Ei varmaan kuulu sitten sinulle, jos aloitan kuvaamaan sinua? Pidä huoli vain omista asioista sitten 😎

Se v***n maski oo mikään kilpi joka estää tartunnat, senkin paskapäinen idiootti. Lammaslaumaeläinluuskapaskapelleidioottivaippamaskinaamadiletanttivajukki. 

Vierailija
18/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä syljen sun penikoittesi naamalle!

Sama täällä.

Vierailija
19/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo kertaakaan vielä käyttäny maskia missään.

En vaan muista.

Eikä kukaan oo koskaan sanonu mitään.

Maalla asun ja kirkonkylällä yksi kauppa.

Me kaikki tiedämme että olet tyhmä. Puhumme siitä usein.

Vierailija
20/45 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartija poistaa riehujat kaupasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi