Käytätkö unisukkia?
Kommentit (22)
Erikoispehmeät 100% villaiset paksut unisukat, sukat on vain yökäytössä, koska eivät kestä rankempaa käyttöä.
Usein joo, paitsi kesäisin. Ne ovat kyllä melkein mitkä vain puuvilla- tai villasukat. Aamulla on kiva, kun ei tarvitse laittaa paljaita jalkoja kylmälle lattialle.
Ehdottomasti. Mahdotonta nukahtaa, jos jalat palelee.
Sellaiset pitkävartiset villasukat on käytössä talvisin. Kesällä ohuemmat sellaista pitsineulosta.
Tulisin hulluksi jos pitäisi nukkua sukat jalassa. Mulla on aina jalat kuumat, ja nukun niin että ne ei ole peiton alla.
Kyllä. Jalkojani palelee usein. Unisukat lämmittää ja lämpö auttaa uneen.
Unisukkia käytetään vain vuoteessa, niillä ei tassutella muutoin lattioilla.
Nukkumaan mennessä löysävartiset puuvillasukat mitkä saa potkittua jossain vaiheessa pois.
Minulla on pörrösukat, eli jotain synteettistä. Ei se ole menoa haitannut, viihdyn ne jalassa eivätkä jalat hikoa.
Nukun yleensä sukat jalassa, mutta ei oo mitään tiettyjä unisukkia. Millon mitäkin. Tennissukat, villasukat, sukat ku sukat. Usein myös sellaset pörröstä materiaalia olevat pehmeät, suht lämpimät, en tiedä millä nimellä niitä kutsuisi.
Yöllä yleensä potkin ne pois.
Joo, jos rasvaan jalat ennen nukkumaanmenoa.
Vain talvella, kun on tosi kylmä. Kašmirsukat unisukkina ovat ylivertaisen pehmeät eivätkä tavallista käyttöä edes kestäisi.
En ikinä. Se onkin jännä juttu, että mulla on aina villasukat tai tohvelit kotona jalassa, kun jalat on ihan kylmät helteelläkin - paitsi siis nukkuessa, jolloin kylmyys ei vaivaa yhtään.
Nuorena nukuin aina ilman sukkia, nyt aikuisiällä nukun sukat jalassa, kesällä lyhytvartiset bambusukat ja talvella pitkävartiset. Miellyttävän tuntuiset, hengittää ja lämmittää.
Talvisin jotkut pörrö- tai villasukat, jotka potkin yön aikana pois, kun tulee liian kuuma.
En ikinä. Mulla on ilmeisesti joku vika kylmän aistimisessa jaloissa koska vaikka ne olisi kuinka kylmät ei haittaa minua. Ja hyvin ne peiton alla pysyy lämpimänä, sukkia tai ei.
En missään nimessä. Nukun alasti. En tykkää nukkua vaatteet päällä, ja juuri sukat on nukkuessa se ihan vihoviimeinen vaatekappale.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Nukun alasti. En tykkää nukkua vaatteet päällä, ja juuri sukat on nukkuessa se ihan vihoviimeinen vaatekappale.
Mä taas nukun muuten alasti, mutta sukat jalassa.
Joo. Mulla on sellaiset ohuet villasukat. Joskus kesällä varrettomat puuvillasukat.