Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tullut kauhee ostohinku!

Vierailija
04.05.2021 |

En oo vuosiin ostellut juuri mitään ja nyt oon ostellut . AiKA PALJON! Ja kaiken lisäksi ei mulla ees oo ylimääristä rahaa PALJON! APUA!!!!!!!!!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti ole pakko ostaa mitään. Mene vaikka juoksemaan ulos ja jätä lompakko kotiin.

Vierailija
2/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei silti ole pakko ostaa mitään. Mene vaikka juoksemaan ulos ja jätä lompakko kotiin.

=D ON PAKKo ostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan itse muuntaa ostoaddiktioni kuntoiluinnostukseen.  Tulee silti osteltua kaikkea ylimääräistä, mihin ei oikeasti olisi varaa. Mutta vähemmän, kun pari tuntia joka päivä menee kuntoiluun

Vierailija
4/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös jo vuosia jatkunut shoppailuriippuvuus, aiheuttanut kymmenien tuhansien velat, mutta loppua ei näy. Ahdistaa todella.

Vierailija
5/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta viinaa. Ei mene hukkaan. Voit myös hankkia onlyfans jäsenyyksiä ja tukea köyhiä opiskelijatyttöjä tai -poikia.

Vierailija
6/6 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla myös jo vuosia jatkunut shoppailuriippuvuus, aiheuttanut kymmenien tuhansien velat, mutta loppua ei näy. Ahdistaa todella.

Oletko hakenut itsellesi apua tuohon? Luulisi olevan tuohon apua olemassa ihan niin kuin apua on peliriippuvuuteen esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi