Hävettääkö läskisi sinua
Kommentit (11)
Koputtaa puuta ja onnittelen itseäni, että sitä (läskiä tai oikeammin rasvaa) on itsessäni juuri sopivasti, joten ei ole mitään syytä hävetä.
Se vähän yksinkertaisempi mies
Ei hävetä, mutta ärsyttää. Esim. vaatekaupoilla.
Puolison ylipaino hävettää. Kun liikumme yhdessä kaikki kai ajattelevat, että minä olen syöttänyt miehen pystyynnostetun sian näköiseksi. Laitan terveellistä monipuolista ruokaa. En voi mitään sille, että mies syö töissä ja kotona aina määräänsä enemmän.
Lihominen vaan jatkuu, mutta itse hän kalorit sisäänsä mättää.
Läski elää pidempään syömättä. Vararavintoa.
Vierailija kirjoitti:
Puolison ylipaino hävettää. Kun liikumme yhdessä kaikki kai ajattelevat, että minä olen syöttänyt miehen pystyynnostetun sian näköiseksi. Laitan terveellistä monipuolista ruokaa. En voi mitään sille, että mies syö töissä ja kotona aina määräänsä enemmän.
Lihominen vaan jatkuu, mutta itse hän kalorit sisäänsä mättää.
Mitäs jos säkin rantautuisit sieltä 50-luvulta tähän aikaan? Kukaan ei ajattele noin. :D
Meillä asuu naapurissa kaltaisesi hoikka nainen ja miehellä on runsaasti ylipainoa. Olen aina miettinyt, että mitä yhteistä niillä on, miksi ne on vieläkin yhdessä. Mies on hauska lupsakka seuramies ja nainen järjetön riivinrauta, että onkohan sillä koskaan kivaa.
Sitä naista hävettää myös miehensä jutut, vaikkei se edes oli mikään seksistinen sovinisti rasisti, kuten suomessa tupataan olemaan "hauskoja". Vaan ihan hyvää läppää koulun käynnistä tms. heittää ja kaikilla muilla on hauskaa, mutta ei sillä naisella.
Tunnen heidät vanhempainilloista tuollai "paremmin", kun kaksi lastamme on samoilla luokilla.
Ei hävetä. Mä en ole koskaan ymmärtänyt hävetä ulkonäköäni. Sehän se varmaan mun ongelmani onkin.
En mä nykyään enää sitä jaksa paljoa hävetä, koska minulla on (onneksi?) niin paljon isompia murheita elämässäni kuin vain ulkonäkö, mutta harmittaa toki välillä kun en saa aikaiseksi tehdä asialle mitään. Olen kyllä muuttanut todella paljon elämäntapojani ja ne on vaikuttaneetkin sikäli etten enää vuosiin ole lihonnut lisää. Mutta en myöskään laihdu. Pitäisi tehdä paljon isompia muutoksia.
Toistaiseksi olen tyytyväinen tähän etten sentään enää lihoa lisää. Parempaan en nyt pysty.
Ei kehopositiivista hävetä mikään.