Naisen orgasmi ja kestävyys.
Hei.
Tuoreessa n. vuoden kestäneessä suhteessa on ollut kaiken aikaa loistavaa seksiä, mutta pieneksi "miinukseksi" on koitunut NAISEN "ennen aikainen" orgasmi. Ei siinä sinällään mitään, nautin, kun hän nauttii 😊. Nainen saa orgasmin todella helposti, siis TODELLA helposti ja ne ovat niin voimakkaita, ettei hän pysty jatkamaan suoritusta orgasmin jälkeen n.15 minuuttiin, eikä pysty ottamaan vastaan useita orgasmeja peräkkäin. Hän on toisinaan lähes tajuttomassa tilassa orgasmin jäljiltä, eikä hän muista edes kaikkia tapahtumia seksin ajalta. Ei siinä mitään, kokeilemme usein vartin jälkeen, josko ehtisin sitten mukaan, koska hän ei usein ole sitten itse enää kykenevä toiseen orgasmiin tai sitten minun orgasmini hoidetaan toisin keinoin.
Tähän ikään (42) olen kuitenkin ehtinyt jo näkemään kaikenlaista, mutta tämän naisen orgasmit ovat jotain todella erityistä, enkä ole edes googlesta oikeen löytänyt vastaavaa...yleensä olen itse miehenä ollut se liian aikaisin laukeava 😆 Tämä nainen saattaa saada toisinaan orgasmin ihan suutelemalla ja kevyesti hyväilemällä, eikä alapää edes tarvitse juuri stimulointia.
Kommentit (10)
Näitä äkkiä laukeavia miehiä on kaikki paikat kyllä täynnä, mutta naisista en ole kuullutkaan. Tai mitä lie.
Kyllä tämä on ihan totta. Olen koittanut selata nettiäkin, mutta en ole vastaavaa löytänyt.
Ja ei. Ei ole kyse siitä, että nainen näyttelisi, niinkuin joku ilkeä mieluinen voisi kuvitella. Hän on kaiken kaikkiaan jokseenkin "yli seksuaalinen" ja haluaa vielä vuoden suhteen kun jälkeen useita kertoja päivässä.
Ihmettelijä,aloittaja kirjoitti:
Kyllä tämä on ihan totta. Olen koittanut selata nettiäkin, mutta en ole vastaavaa löytänyt.
Ja ei. Ei ole kyse siitä, että nainen näyttelisi, niinkuin joku ilkeä mieluinen voisi kuvitella. Hän on kaiken kaikkiaan jokseenkin "yli seksuaalinen" ja haluaa vielä vuoden suhteen kun jälkeen useita kertoja päivässä.
Niinkös? Tiedätkös mitä - minä haluan miestäni monta kertaa päivässä, ja yhdessä oltu 4o vuotta! Usko pois.
Toivotamme sulle yhtä pitkää ja hyvää reissua!
Minun on vaikeaa saada yhdynnyssä orgasmi. Jos tuntuu, että orgasmi onnistuu, en todellakaan pidättele. Klitoris jotenkin turtuu, jollei sitä hetkeä käytä hyväksi. Sitten pitää aloittaa kokonaan alusta. Mutta siis usein en saa ollenkaan.
No kyllä meilläkin on sama, mutta vaatii esileikin eli kehoituksen pukeutua seksikkäiseen asuun ja sidontaleikin, eli käsien ja jalkojen kiinnityksen sängynpäätyihin. Tämän jälkeen ei tarvitse kuin vibraa tai kieltä vilauttaa haaroväliin niin ensimmäinen orgasmi on saatu. Sitomisleikeissä onkin se hyvä puoli että hommaa voi jatkaa vaikka pientä vastustelua tulisikin. Tyttöystävä on erikseen sanonut, että pitää jatkaa vaikka kuinka anelisi ja pyytelisi lopettamaan. Välillä tulee jopa itku, kun vain jatkan ja jälkeenpäin on sanonut että johtuu siitä että tuntuu "liian" hyvältä. Tätä "ei enää vibrausta" estelyä ja rimpuilua kestää max minuutin, jonka jälkeen tilanne muuttuu jälkeen kiimaksi. Se on sovittu että max viisi orgasmia saa yhdellä kertaa tehdä. Meillä ei muuta "turvasanaa" ole sovittuna.
Useimmiten itse kuitenkin haluan orgasmini jo aiemmin eli viimeistään kolmannen orgasmin jälkeen kyllä itse hyppään päälle, joten useimmiten tyttöystävä saa 3 ja minä yhden.
Yhtä lailla naisissa on herkkiä, kuin miehissäkin. Onneksi oman kanssa homnat eivät lopu ensimmäiseen orgasmiin. Välillä jo petting riittää ja viimeistään ensimmäinen nuolaisu räjäyttää. Orgasmeja sen jälkeen vain tulee ja tulee, mutta ei se onneksi haittaa muuten kuin vaimo väsyy ja hieman lihakset hellinä kramppailusta.
Meillä on sama juttu. Homma nopeasti ohi ja silmät nurinpäin molemmilla päässä. Eipä tuo haittaakaan. Joskus harvoin otetaan uusinta jonkin ajan kuluttua, mutta normisti kerta riittää.
Pari 57/58 yhdessä 5 vuotta
Nyt on kyllä raju provo, normihan on että niitä pitää jyystää 3 tuntia putkeen, ennen kuin eukko saattaa supista korvaan, että sai jo.