Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan saanut häntä, jonka halusin - nyt yli 40-vuotiaana äitinä ja vaimona siihen olisi mahdollisuus

Vierailija
04.05.2021 |

Että pitikin elämän mennä näin.

Lyhyesti: kiinnostus ja vetovoima ei ole koskaan ollut molemminpuolista. Menneet ristiin. Lopulta otin melkein 40-vuotiaana miehen, joka on ihan hyvä, mutta jota kohtaan minulla ei ole koskaan ollut oikeastaan minkäänlaisia tunteita. Halusin lapsia. Nyt niitä on, ja kuinka kävikään, tutustuin mieheen, johon hullaannuin ja joka on esittänyt toiveen enemmästä kuin pelkästä kollegasuhteesta.

En tietenkään lähde mukaan siihen. Yhteydenpito on minimaalista minun puoleltani, ja aina asiallista.

Kiroan vaan tätä kohtaloa, että lopulta piti sitten kuitenkin osua kohdalle joku, jonka kanssa kemia on veitsellä leikattavaa. Nyt kun aviomies ja lapset.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, ompas kiva ilma. Lähden kävelylle.

Suosittelen apllekin

Vierailija
2/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet 40 vuotias .  Ei elämä ole ohi. Tuolla asenteella katkeruus vie voiton .  En osaa sanoa mitä sun pitäis tehdä nyt .

Vierailija
4/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että sellaista tänään. Hohhoijaaa. Taidan keittää kahvit.

Vierailija
5/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan taas vastauksia. Odotinko mitään muuta? En. Pakko päästä ääneen, vaikkei sanottavaa ole.

Minä tiedän tasan tarkkaan, mitä teen. Keskityn perhe-elämään ja yritän olla ajattelematta tuota toista miestä.

Ap

Vierailija
6/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpahan taas vastauksia. Odotinko mitään muuta? En. Pakko päästä ääneen, vaikkei sanottavaa ole.

Minä tiedän tasan tarkkaan, mitä teen. Keskityn perhe-elämään ja yritän olla ajattelematta tuota toista miestä.

Ap

Hyvä! Voin kokemuksesta kertoa, et alkuhuuman laannuttua katuisit, jos lähtisit sen mukaan. Opi sä mun verisistä kantapäistä :)

Vierailija
7/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita säitä pidellyt.

Vierailija
8/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ilmoituksesta .

Vierailija
9/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet, entä lapset?

Vierailija
10/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on vastuullisen aikuisen ihmisen puhetta. Respect.

Vierailija
11/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Mulle on käynyt samoin. Yrittänyt sitten hammasta purren tyytyä nykyelämään. Voihan se olla että joku päivä kilahdan ja lähden.

Vierailija
12/12 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaudu sillä, että aika paskasika saa kollegamies olla, jos ehdottelee naimisissa olevalle äiti-ihmiselle. Et sä sellaista omaksesi haluaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä