Alavatsan ja alaselän jomotus. Paineentunnetta myös. Alatutkimus tehty eikä siellä kuulemma vikaa. Mikä voisi olla vikana?
Virtsarakko ja alavatsa ultrattu eikä ollut mitään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, alapää tutkittu, ei vikaa. Sain kipuihin Panacodia ja Litalginia, niitä rouskuttelen nyt lantio tulessa. Alaselkä on tosi kipeä ja jäykkä, jokainen liikahdus sattuu ja säteilee jalkoihin. Kaipa sitä täytyy mennä uudelleen lääkäriin, jos ei pian ala menemään ohi.
Endometrioosi ei näy ultrassa, eikä magneetissa eikä välttämättä gynen tukimuksessa. Leikkaus ainoa varpa diagnoosiväline.
Just. Menenkin tästä lääkäriin, että tarvitsen nyt leikkausajan.
Mulla se meni kutakuinkin noin. Kyllästyin yli 10 vuotta jatkuneisiin selkä- ja alavatsakipuihin, ja ilmoitin lääkärille että nyt riittää. Haluan laparoskopiaan ja viimeinkin endometrioosidiagnoosin. 3kk päästä heräilin leikkauksesta ja lääkäri totesi että minulla on erittäin paha syvä endo, ja pahoitteli että olim kärsinyt niin pitkään.
Eli kyllä, vaatimalla pääsin leikkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Sama vika, alapää tutkittu, ei vikaa. Sain kipuihin Panacodia ja Litalginia, niitä rouskuttelen nyt lantio tulessa. Alaselkä on tosi kipeä ja jäykkä, jokainen liikahdus sattuu ja säteilee jalkoihin. Kaipa sitä täytyy mennä uudelleen lääkäriin, jos ei pian ala menemään ohi.
Täsmälleen samat oireet, endometrioosi on. Koko lantio on jäykkä ja kipeä, ja puukon iskut säteilevät jalkoihin, selkään sekä ylöspäin palleaan.
Mulla oli lonkan limapussi tulehdus. Ihme kipua vatsassa, selässä, lantiolla, munasarjojen kohdalla, lonkassa. Tuntui kuin koko ajan oisin ovuloinut. Mut tosin vaan toisella puolella. Mutta lääkäritkään eivät löytäneet syytä. Oli pakko tehdä magneettikuvaus,sitten selvisi. Venyttelyä ja kävelykielto hoidoksi
Luulotauti.
Tyhmyys, kun asiantuntijan sijaan kyselet "vaivojasi" vauva-palstalta.