Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on ripuli- IBS, miten lenkkeilette??

Vierailija
04.05.2021 |

Mä niin mielelläni lenkkeilisin joka ikinen päivä! Vaiva estää mua liikkumasta. Pyöräilen silloin kun en vatsan takia uskalla lenkkeillä. Imodiumit ymv on kyllä käytössä, mutta aina ei lenkin varrella ole puskaa!!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on juoksumatto ja WC parin metrin päässä.

Vierailija
2/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeile ribuls housuissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse sellaisia reittejä, joilla on niitä puskia tai vaihtoehtoisesti vessoja. Eikö edes Imodium auta? Yritä käydä vessassa juuri ennen lenkkiä, tai muuten ajoittaa lenkit vessassa käynnin jälkeen.

Jos olet nainen, laita terveysside housuihin lenkin ajaksi. Nappaa ainakin pahimmat roiskeet, jos vahinko käy.

Vierailija
4/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tunnen jo vatsani sen verran että osaan aavistaa milloin se on pahemmalla päällä ja milloin paremmalla. Yleensä lenkkeilen lähella kotiani, jolloin pääsen hädän tullen nopsaan kotiin, mutta jos haluan tehdä pitemmän lenkin niin suoritan sen vasta kun edellisestä syömisestä on kulunut riittävästi aikaa ja olen käynyt jo veskissä.

Vierailija
5/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat housuissa.

Vierailija
6/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillekin on vaippoja olemassa.

Vierailija
7/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 jatkaa vielä....

Imodiumia en kyllä suosittelisi käyttämään pitkäaikaisesti, kun sillä saa varmasti suolen vieläkin huonompaan kuntoon. Sen sijaan ehdotan "tärppilämmittelyitä" jolloin käyt ensin vain pienellä lenkillä herättämässä vatsaa - sitten kotiin veskiin - jonka jälkeen voi tehdä sen pitemmän kaavan lenkin.

Vierailija
8/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käyminen ennen lenkkiä on tietenkin ihan rutiini. Silti eräämmänkin kerran on pitänyt jättää lenkki kesken ja palata vessaan. Ruokailusta on pakko olla muutama tunti aikaa, muuten turha edes yrittää. Juoksumattoa ei ole eikä mahdukaan asuntoon.

Lähikadut on käyneet niin tutuiksi ja tylsistyttää. Täällä ei ole kuin kirjastossa vessa..

No, eipä tähän olekaan mitään ratkaisua, mutta vertaistuki on ihan mukavaa.

Vierailija
9/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene lenkille, jos vatsa/suoli on oikutellut, sillä yleensä kävely alkaa koskea vatsaan. En todellakaan halua kaupungissa ulostaa julkisesti edes metsässä, kun sinne kuitenkin joku sattuu.

Vierailija
10/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köntsät kalsongeissa

M34

Vierailija
11/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

imodiumia ei pidä käyttää jos on tauti aktiivinen tai lääkkeitä siihen käyttää.

Vierailija
12/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ootte lenkillä, mites ripuloitte?

Vierailija
13/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 jatkaa vielä....

Imodiumia en kyllä suosittelisi käyttämään pitkäaikaisesti, kun sillä saa varmasti suolen vieläkin huonompaan kuntoon. Sen sijaan ehdotan "tärppilämmittelyitä" jolloin käyt ensin vain pienellä lenkillä herättämässä vatsaa - sitten kotiin veskiin - jonka jälkeen voi tehdä sen pitemmän kaavan lenkin.

Millä tavalla Imodium saa suolen vieläkin huonompaan kuntoon? Itselleni on lääkäri sanonut, että voi huoletta käyttää vaikka vuosia jos se toimii. Olisi mukava kuulla tässä vaiheessa, jos tosiaan on syytä vältellä kyseistä lääkettä. Tätä huonompaa vatsantoimintaa en missään nimessä halua. :D

Vierailija
14/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallissa sisällä :(

Vierailija
16/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa verkkareissa.

Vierailija
17/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallissa sisällä :(

Ei täällä ole mitään hallia, missä lenkkeillä ja haluan lenkkeillä ulkona.

Imodiumia olen käyttänyt varmaan 15v. Mutta tarvittaessa, en joka päivä. Jos sitä ei olisi, en vois käydä edes kaupassa. Nyt on apteekkeihin tullut ibs-lääkkeitäkin, mutta ihan ei vielä niihin ole niin suuri luotto kun imodiumiin. 

Vierailija
18/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 jatkaa vielä....

Millä tavalla Imodium saa suolen vieläkin huonompaan kuntoon? Itselleni on lääkäri sanonut, että voi huoletta käyttää vaikka vuosia jos se toimii. Olisi mukava kuulla tässä vaiheessa, jos tosiaan on syytä vältellä kyseistä lääkettä. Tätä huonompaa vatsantoimintaa en missään nimessä halua. :D

No jos lääkäri on suositellut niin uskoisin että voi olla ihan ok :) Olen vain kuullut että monet ulostuslääkkeet ja ripulilääkkeet säätelevät suolen toimintaa, mikä voi pitkällä tähtäimellä sekoittaa ruoansulatusjärjestelmän. En tiedä onko juuri Imodium tämäntyyppinen vai joku "kevyempi"- mekanisminen, joten kuuntele mieluummin lääkäriäsi! Itselääkityksiä en siis suosittele kellekään kun niillä voi tehdä hallaa terveydelle.

Vierailija
19/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeissa verkkareissa.

Köntsät kalsongeissa

Paskat housuissa.

Lenkkeile ribuls housuissa

Tämä on niin hauskaa, kunnes osuu omalle kohdalle. Toivon sitä teille kaikille!

Vierailija
20/27 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsen reitit silleen, että on säännöllisin väliajoin sopivaa puskaa tai metsää tarjolla. Lisäksi mulla on aina paperia mukana. Joskus oon joutunut käymään keskustan lähellä puistossa ja onhan se noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan