Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaako alkoholi luonnetta vai poistaako vain estoja?

Vierailija
04.05.2021 |

Kysyn, koska tapailen paljon alkoholia käyttäväå miestä ja humalassa hänestä tulee ilkeä sekä sairaalloisen mustasukkainen. Selvänä ei muista, kuinka rumasti minua on edellisenä iltana haukkunut. Humalassa mies on kuin aivan eri ihminen erilaisine ajatuksineen ja mielipiteineen. Minua kiinnostaa se, onko humalassa sanottu lopulta vain kaunistelematon mutta rehellinen mielipide.

Mies haluaa aina seuraavana päivänä sopia riidan ja lupaa, ettei sama toistu. Ja kyllä, olen kallistumassa vahvasti suhteen päättämiseen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa estoja. Pohjimmiltaan sama tyyppi kännissä ja selvinpäin, mutta impulsiivisuus lisääntyy, mikä näkyy tyhminä tekoina ja kuuluu rumina sanoina.

Vierailija
2/3 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan ihmisestä kiinni. Jollain poistaa vaan estoja ja jollain muuttaa luonnetta. Jos sitä käyttää runsaasti niin alkaa muuttamaan luonnetta kaikilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa vaan estoja.

Minusta tulee puheliaampi. Pystyn silti kontrolloimaan puheitani vaikka välillä tuleekin hölötettyä asioita jotka selvinpäin hävettää.

En osaa sanoa kumpi on miehesi kohdalla totta.

On sanonta että totuus tulee lapsen ja juopon suusta. Tiedä sitten?

Kuinka usein tätä juomista tapahtuu?

Haukkuuko joka kerta?

Miten pahasti haukkuu?

Lyökö ns vyön alle eli menee henkilökohtaisuuksiin?

Olisi vaikea kyllä olla ihmisen kanssa joka minua haukkuisi. En pystyisi jatkamaan suhdetta koska kyllä se itsetunnon romuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä