Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Milloin loppuu harmaa ja valkoinen sisustuksessa?

Vierailija
04.05.2021 |

En enää jaksa nähdä yhtäkään asuntoa, jossa on pelkkää harmaata ja valkoista kaikkialla. Onko kaikista tullut värisokeita? Nyt oikeasti, värit käyttöön ja heti!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä väreistä. Laittakaa te värejä koteihinne, jotka väreistä pidätte.

Vierailija
2/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole minun asunnossa kumpaakaan. No okei, valkoiset laatat kylppärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun beige ja vanilja tulee muotiin valkoisen kanssa .

Vierailija
4/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et jaksa nähdä? Kenen asunnoista puhut?

Mua ei kiinnosta, millaiset värit ovat sisustuksessa in tai out. Sisustan omalla tyylilläni, joka on värikäs. Muiden asunnot eivät kuulu mulle.

Vierailija
5/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu millä värillä muut sisustaa? Jos et tykkää, sun ei ole pakko vierailla kenenkään luona. Pysyt vain kiltisti siinä värikkäästi sisustetussa kämpässäsi ja nautit olostasi.

Vierailija
6/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun massa aivopestään sisustustrendisuunnittelijoiden toimesta käyttämään värejä. Kun mustavalkotrendiä löytyy automarketeista ja halpiskaupoista, huolestunut keskiluokka siirtyy seuraamaan uutta ulkoapäin annettua väritrendiä.

Vierailija
7/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, taidan lähteä maalikauppaan ostamaan...

...valkoista ja harmaata maalia! Hähhähhäää!

Vierailija
8/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri maalasin olkkarissa yhden seinän vispipuuron väriseksi, pikkaisen tummempi. Kukin tyylillään minusta. 

Vierailija
9/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä voit oman asuntosi sisustaa juuri niin kuin haluat? Mitä muiden asunnot sinulle mitään kuuluu?

Vierailija
10/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta, millaiset värit ovat sisustuksessa in tai out. Sisustan omalla tyylilläni, joka on värikäs. Muiden asunnot eivät kuulu mulle.

Mutta onhan se ankeaa viettää vaikka iltaa asunnossa, jonka tunnelma on kuin sairaalan odotushuoneessa.

Vierailija
11/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onhan se ankeaa viettää vaikka iltaa asunnossa, jonka tunnelma on kuin sairaalan odotushuoneessa.

Ai, sinä oletkin sairaalavakiasukki. No nyt ymmärrän.

Vierailija
12/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotoaan ei ole pakko poistua. Ja on kyllä pienet murheet ihmisellä, jos toisten maalisävyt surettaa ja saa olon ankeaksi. Siis maalisävy!

Vierailija
13/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun beige ja vanilja tulee muotiin valkoisen kanssa .

Beigehän on muotia, ollut jo hyvän tovin. Trenditietoisimmilla beige on syrjäyttänyt harmaan jo aikopäiviä sitten.

Vierailija
14/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illanvietto on kiinni seurasta, ei asunnon väreistä. Hauskaa iltaa voi viettää ihan missä vain.

Vierailija
15/15 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä? Jos pitää vaaleista neutraaleista väreistä, sisustaa niillä. Jos pitää muista, niin sisustaa niillä.

Minä pidän värikkäistä, mutta on kiva myös nähdä niitä rauhallisempia koteja.