Milloin loppuu harmaa ja valkoinen sisustuksessa?
En enää jaksa nähdä yhtäkään asuntoa, jossa on pelkkää harmaata ja valkoista kaikkialla. Onko kaikista tullut värisokeita? Nyt oikeasti, värit käyttöön ja heti!
Kommentit (15)
Eipä ole minun asunnossa kumpaakaan. No okei, valkoiset laatat kylppärissä.
Kun beige ja vanilja tulee muotiin valkoisen kanssa .
Et jaksa nähdä? Kenen asunnoista puhut?
Mua ei kiinnosta, millaiset värit ovat sisustuksessa in tai out. Sisustan omalla tyylilläni, joka on värikäs. Muiden asunnot eivät kuulu mulle.
Mitä se sulle kuuluu millä värillä muut sisustaa? Jos et tykkää, sun ei ole pakko vierailla kenenkään luona. Pysyt vain kiltisti siinä värikkäästi sisustetussa kämpässäsi ja nautit olostasi.
Sitten kun massa aivopestään sisustustrendisuunnittelijoiden toimesta käyttämään värejä. Kun mustavalkotrendiä löytyy automarketeista ja halpiskaupoista, huolestunut keskiluokka siirtyy seuraamaan uutta ulkoapäin annettua väritrendiä.
Hmm, taidan lähteä maalikauppaan ostamaan...
...valkoista ja harmaata maalia! Hähhähhäää!
Juuri maalasin olkkarissa yhden seinän vispipuuron väriseksi, pikkaisen tummempi. Kukin tyylillään minusta.
Kai sinä voit oman asuntosi sisustaa juuri niin kuin haluat? Mitä muiden asunnot sinulle mitään kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnosta, millaiset värit ovat sisustuksessa in tai out. Sisustan omalla tyylilläni, joka on värikäs. Muiden asunnot eivät kuulu mulle.
Mutta onhan se ankeaa viettää vaikka iltaa asunnossa, jonka tunnelma on kuin sairaalan odotushuoneessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan se ankeaa viettää vaikka iltaa asunnossa, jonka tunnelma on kuin sairaalan odotushuoneessa.
Ai, sinä oletkin sairaalavakiasukki. No nyt ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotoaan ei ole pakko poistua. Ja on kyllä pienet murheet ihmisellä, jos toisten maalisävyt surettaa ja saa olon ankeaksi. Siis maalisävy!
Vierailija kirjoitti:
Kun beige ja vanilja tulee muotiin valkoisen kanssa .
Beigehän on muotia, ollut jo hyvän tovin. Trenditietoisimmilla beige on syrjäyttänyt harmaan jo aikopäiviä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illanvietto on kiinni seurasta, ei asunnon väreistä. Hauskaa iltaa voi viettää ihan missä vain.
Mitä sillä on väliä? Jos pitää vaaleista neutraaleista väreistä, sisustaa niillä. Jos pitää muista, niin sisustaa niillä.
Minä pidän värikkäistä, mutta on kiva myös nähdä niitä rauhallisempia koteja.
En pidä väreistä. Laittakaa te värejä koteihinne, jotka väreistä pidätte.