Miehen kaverit riesana joka viikonloppu
Oon ihan raivona täällä Mies on täys tahdoton nysväke.Ei suostu sanomaan idioottikavereilleen ettei tänne voi tulla joka viikonloppu juopottelemaan ja saunomaan. Se kovaääninen porsastava jätkälauma tunkee meille JOKA perjantai-ilta. Tuovat toki omat juotavansa, mutta siihen se jääkin. Vetelehtivät meillä ja saunovat ja sotkevat joka paikan. Ruuan tilaavat yleensä kyllä woltista mutta menee siinä meiltäkin aina maitoa ja ketsuppia ja muuta.Tämä on meidän koti eikä mikään ravintola tai hotelli. Tietty ne jää yöksi aina myös kun asuvat sen verran kaukana että taksi kuulemma maksaa liikaa. Mulla menee kohta hermot! Jos en olis raskaana niin mies olis lentänyt jo pihalle
Kommentit (30)
Meille yksi jamppakamu oli jälleen tunkemassa vaikka olin sanonut miehelle, että ei tänään, ja että sano hänelle, ole ystävällinen.
Mies siihen että tämä on hänenkin kotinsa eikä aio perua, minä puolestaan, että tåmä on minunkin kotini, en aio pukea vaatteita päälleni ketään vieraita varten.
Mies ei uskonut ja kaveri oli kohta ovella.
Tulin suihkusta täysim alasti muina miehinä, jalassa vain valkoiset villasukat ja tulin ovelle sanomaan miehen kaverille "Moi".
Aika nopeasti "hån tästä lähteekin"...
:D
En ymmärrä miksi pölvästit ruokkivat trolleja, vaikka provo on ilmiselvääkin ilmiselvempi. Toki osa vastauksista on yleensä aloittajan omia.
Hirveä myötähäpeä sen takia, että tämäkin aloitus on ihan sysipaska. Ammattitaitoiset trollit ovat hylänneet tämän foorumin ja jäljellä on onnettomia räpeltäjiä.
Ja tuollaiseen kuvioon kersakin tulossa.
Onko Suomikaunotar seuraava rouva Gates?
Vierailija kirjoitti:
Sano itse niille kavereille, että tänään ei voi tulla, kaipaat rauhaa ja lepoa. Ja että ottakaa tuo mies matkaanne ja menkää jonkun teistä kotiin.
AH, siitä se mies nauttisi kun voisi aina laittaa naisen syyksi, että sillä on taas menkat, raskaus tms ja koppa sekaisin. Miehen kavereiden kuullen ei pidä sanoa mitään. Miehen pitää kieltää kavereita tulemasta. Jos ei osaa kieltää, niin mies vaihtoon.
Ihan ymmärrettäväähän tuo miehesi kavereiden käytös on. Teillä on hyvä saunoa ja ryypätä ja Ap tarjoaa vielä känni/krapula-panot näille herrasmiehille. Näin raskaana kun jo on, niin ei tarvitse huolehtia ehkäisystäkään. Ap:n mies tykkää sitten olla jälkiliukkailla.
Tässä tunnetun filosofikollektiivin video aiheesta
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi pölvästit ruokkivat trolleja, vaikka provo on ilmiselvääkin ilmiselvempi. Toki osa vastauksista on yleensä aloittajan omia.
Hirveä myötähäpeä sen takia, että tämäkin aloitus on ihan sysipaska. Ammattitaitoiset trollit ovat hylänneet tämän foorumin ja jäljellä on onnettomia räpeltäjiä.
Ihan sama onko trolli. Kyllä tämä kuitenkin on jollekin todellisuutta. Ja kummallista on, kun jotkut palstalla eivät usko mitään aloitusta, vaan kaikki normaalit keskustelut on trollauksia. Minäpä ruokin sitten näitä välittämättä onko juuri ap:n todellisuutta.
Sano sille että menevät vuorotellen jokaisen kotiin tai oletan että se asunto on kämppä, ei koti. Mutta vuoroon, Ennen ei tulla teille, ennenkuin jokainen on vuorollaan homman hoitanut,saattaa loppua jo ennenkuin koko kierros on läpimennyt.Teet sen selväksi, että kaikki vuorollaan.