Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kaverit riesana joka viikonloppu

Vierailija
04.05.2021 |

Oon ihan raivona täällä Mies on täys tahdoton nysväke.Ei suostu sanomaan idioottikavereilleen ettei tänne voi tulla joka viikonloppu juopottelemaan ja saunomaan. Se kovaääninen porsastava jätkälauma tunkee meille JOKA perjantai-ilta. Tuovat toki omat juotavansa, mutta siihen se jääkin. Vetelehtivät meillä ja saunovat ja sotkevat joka paikan. Ruuan tilaavat yleensä kyllä woltista mutta menee siinä meiltäkin aina maitoa ja ketsuppia ja muuta.Tämä on meidän koti eikä mikään ravintola tai hotelli. Tietty ne jää yöksi aina myös kun asuvat sen verran kaukana että taksi kuulemma maksaa liikaa. Mulla menee kohta hermot! Jos en olis raskaana niin mies olis lentänyt jo pihalle

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole lukkoa ovessa? Tee selväksi miehelle että tuo lauma ei teille enää tule. Jos haluaa viettää heidän kanssa aikaa niin menevät johonkin muualle.

Vierailija
2/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet ukkos tossun alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä olet ukkos tossun alla.

Oon koittanu sille sanoa, että ne jätkät ei tule meille enää mutta naureskelee mulle vaan

Vierailija
4/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa perheessä tuo olisi ok. Perheen koti ei ole mikään poikamieskämppä. Entä kun vauva syntyy?

Vierailija
5/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus, mikä ihana tekosyy.

Trollilta haisee.

Vierailija
6/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikonloppuna varaat hotellin miehen kortilla. Ja seuraavankin, jos ei tajua. Sen jälkeen voitkin varata sen ukkosi nimellä ja vaihdattaa lukot.

Vierailija
7/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies mies mies mies mies mies. mies sitä ja tätä. mies mies mies mies mies mies. 

mies mies mies mies mies mies. mies sitä ja tätä. mies mies mies mies mies mies. 

Vierailija
8/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein raskaaksi piti alkaa sikamiehelle?

ja maitoa ja ketsuppia, härregyyd! -5/5

Vierailija
9/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muka huomannut tapailuaikana, että miehesi on alkoholisti? Olet itse valintasi tehnyt ja sänkysi pedannut.

Vierailija
10/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sovitte ystävien ja sukulaisten vierailuista ennen yhteen muuttoanne? Meillä sovittiin, että molemmat saavat kutsua ystäviään ja sukulaisiaan, mutta vain silloin, kun se toisellekin sopii. Yllätysvieraat eivät ole tervetulleita ja käytännössä ennen koronaa pyrimme siihen, että mies kutsuu etenkin miespuolisia kavereitaan saunomaan ja istumaan iltaa silloin, kun itse olen loma- tai työmatkalla eli pois kotoa. Korona-aikana meille ei tietenkään ole tullut vieraita sisälle saakka ollenkaan.

Vierailija
11/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö muka huomannut tapailuaikana, että miehesi on alkoholisti? Olet itse valintasi tehnyt ja sänkysi pedannut.

Nehän juovat maitoa :-DDDDDDDDDDDDD

Vierailija
12/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat Porvoon kultakimpaleet <3 Älä vaan luovu tuollaisesta :)

Vierailija
13/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano itse niille kavereille, että tänään ei voi tulla, kaipaat rauhaa ja lepoa. Ja että ottakaa tuo mies matkaanne ja menkää jonkun teistä kotiin.

Vierailija
14/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap, näin vanhemmalla iällä olevana annan sinulle kirjaimellisestikkin kullanarvoisen neuvon. Ensi kerralla valitse paremmin, jos ei sittenkään onnistu, valitse paremmin, jos sittenkään ei onnistu, valitse paremmin jne. Voit sijoittaa minne tahansa sellaisia hetkiä kun katselet itseäsi peilistä, mitä aiemmin niitä alat sijoittelemaan, sitä paremmin ne auttavat sinua valitsemaan paremmin.

Vierailija
15/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollilta haisee.

Ja mikäs este se on potkaista miestä pellolle, tuo raskaus.?

Vierailija
16/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollilta haisee.

Ja mikäs este se on potkaista miestä pellolle, tuo raskaus.?

Minusta se on ennemminkin syy kuin este. Jos siis mies oikeasti vain rellestää kavereiden kanssa kaiket viikot. 

Vierailija
17/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla joku muu paikka mihin mennä? Jos mies vain naureskelee, kun sanot, etteivät kaverit ole tervetulleita, niin lähde itse. Äläkä mene takaisin, ennenkuin mies ymmärtää mikä on perheen tarkoitus. Jos mies edelleen valitsee mieluummin kaverit, niin sitten vaan joudut yksinhuoltajana jatkamaan. Ei sekään kyllä ole helppoa. Ei tuossa oikein hyviä vaihtoehtoja ole. Voit toki odottaa, että mies muuttuu ajan myötä. Sekin on mahdollista, mutta voi viedä vuosia aikaa. Jaksatko odottaa? Tiedän tämän mahdolliseksi, koska olin tuo mies. Aikuistuminen kesti vuosia. Nyt hävettää tuo aika. Onneksi vaimoni jaksoi vierellä.

Vierailija
18/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kasvata selkäranka.No ensihätään kutsut äitisi kyllään ensiviikonlopuksi seuraksi ryyppyjengille.

Vierailija
19/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:sta en tiedä, mutta varmasti ainakin osa tällaisten miesten kanssaan kimppaan menneistä naisista on varmasti itsekin ollut aikamoisia juhlijoita ennen raskaaksi tuloaan. Ryyppääminen ei siis ole ollut heille ongelma, koska itsekin sitä tekevät. Sitten he luulevat raskaana ollessaan, että mies raitistuu, koska itsekin raitistuu (ainakin jonkin verran). Eihän niin käy, koska se vauva ei ole miehen vatsassa. Valitettavasti nämä naiset myös odottavat kovasti lapsen syntymää, koska "sitten pääsee taas ottamaan".  

Vierailija
20/30 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvassa perheessä tuo olisi ok. Perheen koti ei ole mikään poikamieskämppä. Entä kun vauva syntyy?

Veikkaan, että tuo tuleva isä viettää ainakin viikonloput noitten kavereittensa luona rentoutumassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme