Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää nämä jutut "korona ohi" itse jo neljättä viikkoa kipeänä

Vierailija
04.05.2021 |

En toivo kenellekään tätä tautia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranemista. En minäkään halua. Eka Pfizer on saatu kaksi viikkoa sitten ja nyt pitäisi vasta-aineiden olevan jo koholla, tosin saan toisen rokotteen vasta heinäkuussa. Siihen asti pitää olla tarkkana ja sen jälkeen voi vähän huokaista. 

Vierailija
2/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä. Saako kysyä oireista? Tunnetko muita sairastuneita, ja millaiset oireet heillä on?

Olen itse niin etäkuplassa ollut puolisen vuotta, etten tunne ketään, kenellä olisi ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se kuitenkin ole hyvä jos se menee ohi kuitenkin?

Vierailija
4/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä. Saako kysyä oireista? Tunnetko muita sairastuneita, ja millaiset oireet heillä on?

Olen itse niin etäkuplassa ollut puolisen vuotta, etten tunne ketään, kenellä olisi ollut.

Kiitos. Ensin tuli kurkkukipu, sitten lähti maku- ja hajuaisti. Sitten tuli keuhkoputki ja keuhkot kipeäksi. Vaihtelevasti päänsärkyä, nuhaa ja yskää. Yöt menee valvoessa ja nukun pätkittäin. Hirveä väsymys, en meinaa jaksaa postilaatikolle asti 300m. Lääkkeitä on useaa sorttia, auttavat muutamaksi tunniksi.

Ap

Vierailija
5/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen pari jo parantunutta. Heillä oli korkea kuume yli viikon, parantuivat suht nopeasti. Ovat pariskunta.

Ap

Vierailija
6/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa aiheuttaa tavan lenssutkin, saattaa viikkoja jälkioireilla.

Vierailija
7/7 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kukaan ei vielä luule että korona on ohi.

Varovasti kesää kohden voidaan availla paikkoja, mutta täytyyhän tässä varovaisuutta noudattaa yhä.

Kukaan ei tiedä miten pahoja rajoitteita pitää taas ensitalvena ottaa, ja miten tuo rokotetuotannon ja muunnosten tilanne elää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan