edestakas maailmaan,parannukseen
luin jostakin ja monethan kerran myös kuullut että tieten tehtyä syntiä..ei voi katua..aatteelee että teempäs..kun teen sit parannusta.
nyt oon 10 vuotta sitte saarnattu kyl niistäkin..kakista anteeks vielki mulle.(olen masentunu..aattelen koko ajan etten kuiteska saa uskoo.että kunuskovaiset ovat ni rakkaita ,eivätkä halua tuomita nii siksi pitävät vaa omanaan...että takana kuiteski jos puhutaanki että tuoha ei voi ollakaa uskomass...alan aatell ,kun tunnenki itteni nii kylmäks,,etten voika,meninhän vaik puhutteltii ni uskottoman kans avioliittonki,kuiteski kadun nyt..toivoisin vain että oisimpa vaa ollu enemmän taisteleva " sielunvihollista vastaa..mutta eiku oikee uhmaten etin uskottoman puolison..ku sillonki aattelin että ei Jumala voi mulle ees uskovaist antaakka puolisoks... ja mää vaa haluun saada kans perhettä,tiete vaa syntii tein..kamalammin vaa elämä meni,,mitä enemmän syntiin menin... yritin tehä parannust ja vaa kielsin .
auttaako minua armo enää,kun meen seuroihi..usein vaa alkaa pelottaa kuiteski.vaikka siunattaski anteeksi..saankohan enää ees uskoa. nyt minull on suurperhe..josta aina haaveillu ja kaikin puolin hyvin..vain tämä eletty elämä masentaa,,kuin " haamu" seuraa minua ,vaikken haluu muuta enää ku taivaasee. lähetän tään kuin avunhuuto..en tunne ett kuulun mihinkää..vain pelkään
Kommentit (4)
Olen itsekin joutunut niiden kanssa niin usein taistelemaan. Vihollinen on vaarallisin silloin, kun se tulee enkelin hahmossa luoksesi ja sanoo, ettet voi uskoa koska olet tehnyt sitä tai tätä. Mutta muista, Jeesus sovitti ristillä KAIKKI syntisi, aivan kaikki!
Minustakin joskus tuntuu, että vaikka minulle todistettaisi syntejä anteeksi, on kuitenkin niin vaikeaa uskoa. Mutta silti pitää uskoa ja riippua Kristuksessa. Usko ei onneksi perustu tunteisiin.
Jos haluat pelastua, mitä muuta mahdollisuutta sinulla on kuin uskoa?
Haluun rohkaista sua, tiedät varmaan tän tuhlaaja pojan kertomuksen raamatusta, kuinka hän jätti isänsä ja lähti maailmaan hukaten siellä kaiken omaisuuden ja viimein nukkuen sikojen kanssa hän päätti, minä palaan takasin isän luo, ja niin hän lähti ja mitä tapahtui? hänen isänsä otti hänet riemuiten vastaan. Tää on ihana vertauskuva kuinka taivaan Isä ottaa tuhlaaja lapsen vastaan.
Olen itse joutunut kokemaan samanlaisia asioita elämässäni kuin te. Tiedän Isä ottaa vastaan kun joku haluaa mennä takaisin Hänen luo ja antaa synnit anteeksi ja niitä ei tarvitse enää muistella, niillä synneillä Jeesus kerran oli ristillä ja on jo sovittanut ne, kun me itse emme voisi niitä sovittaa mitenkään.
tuhlaaja sinä kuulut Jumalan käsiin, olet saanut ison perheen Häneltä, Hän ei ole jättänyt sinua vaikka sinä olisit jossain vaiheessa jättänyt mutta kuitenkin olet roikkunut hiukan kiinni Jumalassa, sinun elämässä on jokin johdatus, jokaisella on vaikka itse rakentelisi muita mutkia.
Tee nyt tietoinen ratkaisu Jumalan puoleen ja mene seurakuntaan.
Niin minäkin tein, sanoin itselleni " tuli mitä tuli mutta nyt palajan Isän luo" ja tulihan sitä kaikenlaista mutta...., Isä pitää huolta lapsistaan, jonka olen saanut huomata monesti.
voimia sinulle tuhlaaja
Jumala on luvannut antaa katuvalle KAIKEN anteeksi. Vain yksi synti on, jota ei saa anteeksi, mutta sen synnin tehnyt ei voi enää tuntea katumusta tai halua saada syntiään anteeksi. Näin sanotaan Raamatussa, luota siihen. Ja jos joku uskovainen jotain negatiivista ajattelisikin niin tarvitseeko sinun siitä välittää? Me ollaan raadollisia ihmisiä kaikki eikä aina jakseta pelkkää hyvää ajatella ja tehdä.
Jos et uskalla seuroihin mennä, niin kai voit mennä toisen seurakunnan jumalanpalvelukseen, mikäli sellainen on paikkakunnallasi. Keskustele jonkin pastorin kanssa tai muun työntekijän kanssa, niin varmasti saat kuulla, että Jumala kuulee rukouksesi ja hyväksyy sinut sellaisena kuin sinä olet.