Ei ole pesupussi liiveille. Mihin voisin laittaa ne ettei
Kommentit (24)
Jokin pussi, esim. tyynyliina tai pestävä koristetyynyn päällinen, minkä saa kiinni pestessä.
Mä olen käyttänyt tyynyliinaa silloin kun ei ole ollut pesupussia saatavilla, tai pessyt käsin.
Sukkahousut on hyvä idea. Tyynyliinasta saattaa tulla pois. Ja osta se pesupussi, tai kaksikin.
Pesen aina ilman pesupussia eikä oo hajonnut.
Tosin käytän tokmannin liivejä, en mitään kalliita silkkiliivejä.
Tyynyliinaa käytin minäkin ennen pesupussin hankintaa. Mutta sukkahousut kuulosti myös hyvältä. Tosin itse en omista, vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla oo ikinä menny rikki.
Mutta sitten jos menee niin pahimmillaan hajoaa koko pesukone.
Vierailija kirjoitti:
Pesen aina ilman pesupussia eikä oo hajonnut.
Tosin käytän tokmannin liivejä, en mitään kalliita silkkiliivejä.
Riski onkin, että irronnut kaarituki rikkoo koneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaarituki irtosi ja ujuttautui lingotessa koloihin. Koneen kanssa ähistellessä meni melkein vartti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kaarituki irtosi ja ujuttautui lingotessa koloihin. Koneen kanssa ähistellessä meni melkein vartti.
Minun kaaritukiliivini olivat pesupussissa, mutta silti onnistuivat kiilautumaan jotenkin pesukoneen ovensuussa olevan kumitiivisteen väliin. Tunsin pesuohjelman aikana kummallista kumin käryä, mutta missään ei näkynyt mitään epätavallista. Koneen kumitiiviste oli silpoutunut sentin paksuinen siivu lähes koko matkalta, pesupussissa oli reikä ja kaarituki vain pilkisti kankaan sisältä. Pesukonetta voi edelleen käyttää, mutta tämä tapaus kertoi minulle sen, millaisella voimalla hellävarainenkin perusohjelma pyörii.
Uusissa koneissa on todella hellävaraiset ohjelmat. 30C,linkous minimiin tai vain koneen tyhjennys. EI HUUHTELUAINETTA.
Öö, näin miehenä tulee mieleen, että onko sinulla sukkahousuja?