Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nälkäkiukku! (Onko muilla tällaista?)

Vierailija
03.05.2021 |

Miehestäni tulee aina nälkäisenä aivan hirviö. Hän on nälkäisenä mm. ollut heittämässä minua ulos kodistamme ja haukkunut toistuvasti h***aksi. Hän raivoaa myös muille tulilinjalla oleville, mutta minä saan aina pahimmat loat niskaani.

Yritän ennakoida ja yrittää saada miestä syömään välipaloja tms. mutta hän usein kieltäytyy niistä, ja kohta helvetti on valloillaan. Jos ateria viivästyy vähänkin, alkaa järkyttävä syyttely ja raivoaminen, vaikka asiaan olisi hyvä syy. En ole koskaan ennen nähnyt aikuista ihmistä jonka mielialat toimivat näin.

Minä olen sitä mieltä, että aikuisen miehen pitäisi itse osata ennakoida tällaiset asiat, ja on aivan kohtuutonta altistaa toiset tällaiselle käytökselle, mutta hän ei tee juuri mitään.

Onko muilla kokemuksia tällaisesta? Minusta tämä on tavallaan pieni ongelma, mutta miehen käytös tekee siitä ison.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabeetikoista saattaa tulla hyvinkin aggressiivisia, jos sokerit menee liian matalalle.

Vierailija
2/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijoin sanoa samaa, diebetestesteihin hopi hopi.

Sokeritasapainon heittelystä on moneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toi nälkäkiukku itselläni. Tosin ei ole miestä, joten kärsijäksi jää vain lapset.

Vierailija
4/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee kyllä todella ärtynyt vihainen ampiainen jos verensokeri pääsee laskemaan. Diabetesta ei ole.

Olen nainen, mutta en noin rajusti ala haukkumaan ja riehumaan. Vaan enemminkin ärähtelen jos minulle yrittää puhua. Toki tulee myös niitä fyysisiä oireita, tärinää, huonoa oloa. Ja sitten kun saan jotain ruokaa niin rauhoitun heti.

Vierailija
5/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole enää mitään normaalia nälkäkiukkua. Mies verikokeisiin!

Vierailija
6/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei ole diagnoosia diabeteksestä, eikä hänellä ainakaan toistaiseksi tunnu olevan muita oireita kuin tuo verensokerin laskemisesta aiheutuva raivaritaipumus. Mutta hänen enollaan ja äidinpuolen isoisällään oli/on diabetes, eli ilmeisesti jotain sukurasitetta on.

Ap

Vierailija
7/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen. Ruoka parasta elämässä. Painankin 100kg

N35

Vierailija
8/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
9/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonokäytöksinen typerys , ei mitään ruuanpuutteeseen liittyvää.

Vierailija
10/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa aikuinen mies huorittelee nälän takia. Lol. Saat 1/5.

Vierailija
11/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todellinen juttu, että sokerien laskeminen liian alas eli hypoglykemia saa aikaan sekavaa käytöstä, joka voi olla raivoisaa ja jopa aggressiivista. Voi tapahtua myös ei-diabeetikoilla.

Vierailija
12/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tulee kyllä todella ärtynyt vihainen ampiainen jos verensokeri pääsee laskemaan. Diabetesta ei ole.

Olen nainen, mutta en noin rajusti ala haukkumaan ja riehumaan. Vaan enemminkin ärähtelen jos minulle yrittää puhua. Toki tulee myös niitä fyysisiä oireita, tärinää, huonoa oloa. Ja sitten kun saan jotain ruokaa niin rauhoitun heti.

Minun mieheni on siis sellainen, että jos hänen tuossa tilassa ollessaan menen vaikka tarjoamaan apuani jossakin tai kysymään mitä voin tuoda kaupasta, saatan saada vastaukseksi, että ”on sinun syy että olen taas näin vihainen. Kun ei taaskaan ole ruokaa tarpeeksi ajoissa, v***u”.

Jos tarjoan jotain nopeaa apua, kuten vaikka hedelmää, hän saattaa suunnilleen heittää sen päin näköä ja haukkua päälle.

Oma isäni, jolla on diabetes, saattaa olla verensokerin laskiessa kuin peehen ammuttu karhu, mutta hän sanoo aina, että ”nyt älä ärsytä minua, on verensokerit alhaalla”. Eli tavallaan ottaa vastuun käytöksestään.

Vierailija
13/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen siis ap

Vierailija
14/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten juttuja

Vierailija
15/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa aikuinen mies huorittelee nälän takia. Lol. Saat 1/5.

Voi kuule, kunpa olisi jotain piilokameramatskua siitä millaiseksi hän saattaa heittäytyä, niin saisit hyvin nopeasti todeta olevasi todella väärässä…

Ap

Vierailija
16/16 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on siis sellainen, että jos hänen tuossa tilassa ollessaan menen vaikka tarjoamaan apuani jossakin tai kysymään mitä voin tuoda kaupasta, saatan saada vastaukseksi, että ”on sinun syy että olen taas näin vihainen. Kun ei taaskaan ole ruokaa tarpeeksi ajoissa, v***u”.

Jos tarjoan jotain nopeaa apua, kuten vaikka hedelmää, hän saattaa suunnilleen heittää sen päin näköä ja haukkua päälle.

Oma isäni, jolla on diabetes, saattaa olla verensokerin laskiessa kuin peehen ammuttu karhu, mutta hän sanoo aina, että ”nyt älä ärsytä minua, on verensokerit alhaalla”. Eli tavallaan ottaa vastuun käytöksestään.

Ok, tuo miehesi käytös on kyllä kamalaa.

Ja olen samoin kuin isäsi. Eli tiedostan aina, että kiukkuni johtuu verensokerista. Joten en minäkään syyllistä ketään. Toivon vain ettei kukaan sillä hetkellä yritä keskustella kanssani, koska saatan vastata takaisin vähän tympeästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi