Paljon sinulla on mennyt rahaa kesävaatteisiin?
Kommentit (46)
Yhden hameen tilasin, se oli parinkympin luokkaa. Uudet bikinit tekisi mieli ostaa, mutten osta, kun vanhat ovat vielä ihan hyvät. Uudet rantasandaalit varmaan joudun ostamaan, mutta muuten pärjään vanhoilla vaatteilla ja kengillä.
Mulla meni 2360 Ruotsin kruunua, eli noin 230 euroa.
Tilasin about you nettikaupasta 4 mekkoa, yhdet farkut ja yhdet kengät.
En yksineläjänä ja autottomana kuluta kauheasti kuluta rahaa muuten.
Yritän olla elämäni ekaa kertaa ostamatta mitään, nimittäin haluan säästää 5000 e. En tiedä edes miksi, kai siksi ettei mulla ole koskaan ollut niin paljoa rahaa. Tällä hetkellä tilillä on 1400, siispä ei tässä mekkoja ostella. Onneksi vanhat on kivoja ja mahtuu päälle :).
Viime kesänä ostin ainoastaan sandaalit (tarvitsin juhliin, kun en omistanut ainoitakaan sandaaleja/ballerinoja/korkkareita/juhlakenkiä) sekä yhden edullisen kesämekon.
Tänä kesänä minulla on hieman parempi rahatilanne, niin aion ostaa ainakin vaaleat farkut, tyylikkään T-paidan ja jonkun ihanan kukkamekon.
Olen tosi harkitsevainen ja en ole juurikaan tehnyt hutiostoja viimeisen 3 vuoden sisällä.
0 e
Uudet bikinit meinaan ehkä ostaa, vanhat on varmaan 10 v vanhat ja ala- ja yläosa eri seteistä ja nekin kulahtaneet 😁 mutta eipä tuollakaan ole kiire!
Mäkään en osta vaatteita kuin äärimmäisessä pakossa. Olen iloinen aina, jos saan jonkun olemassa olevan vaatteen käytettyä oikeasti loppuun. Kai tiedätte, miten paljon vaatteiden valmistus, kuljetus, kierrätys jne. kuormittaa maapalloa?