Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaisella rumalla ja syrjäytyneellä naisella mitään syytä elää

Vierailija
03.05.2021 |

Koko elämäni on vain tänne trollailua. Yritän kai siirtää pahaa oloani muihin? En jaksaisi enääntätä elämää, olen luuseri :(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pistäs pituus ja paino tulemaan niin saadaan hahmoteltua ongelmaa

No en! Olen tajuton mörssäri. Ongelmani on kuitenkin ruma lärvi. Sosiaaliset taitoni ovat myös täysin olemattomat. Vihaan miehiä.

Ja siis varsinkin komeita valkoisia heteromiehiä. Olen aina unelmoinut heistä, jo kouluajoista, mutta olen aina ollut heille pelkkää ilmaa. Haluan kostaa.

:( mitä sinä haluat kostaa?

Vierailija
22/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin surullista. Voin kyllä vakuuttaa, että jos pääset vihoistasi ja opit arvostamaan itseäsi löydät varmasti miehen. Ei se kumppani ole mikään ihmisoikeus, mutta itseään arvostava sellaisen löytää. Hymy auttaa kummasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pistäs pituus ja paino tulemaan niin saadaan hahmoteltua ongelmaa

No en! Olen tajuton mörssäri. Ongelmani on kuitenkin ruma lärvi. Sosiaaliset taitoni ovat myös täysin olemattomat. Vihaan miehiä.

Ja siis varsinkin komeita valkoisia heteromiehiä. Olen aina unelmoinut heistä, jo kouluajoista, mutta olen aina ollut heille pelkkää ilmaa. Haluan kostaa.

:( mitä sinä haluat kostaa?

Etten saanut huomiota.

Vierailija
24/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä persoonallisuuskin on ruma kuten trolleilla yleensä ei ole valitettavasti paljon tehtävissä.Se kun näkyy naamasta.

Vierailija
25/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin surullista. Voin kyllä vakuuttaa, että jos pääset vihoistasi ja opit arvostamaan itseäsi löydät varmasti miehen. Ei se kumppani ole mikään ihmisoikeus, mutta itseään arvostava sellaisen löytää. Hymy auttaa kummasti.

No ei todellakaan hymy auta! Minulle (naispuoliset) ystävät sanovat aina kuinka iloinen olen, mutta vaikka kohtelen miehiäkin samalla iloisella tavalla en kelpaa heille. Kyllä vaan valitettavasti jotkut naiset ovat liian rumia parisuhteeseen. 

/ eri

Vierailija
26/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset opiskele tai käy töissä? Mielenterveysongelmat? Saathan apua niihin? Ikäsi?

Vierailija
27/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö. Tajuat että on ihmisiä joilla voi mennä vielä sinuakin huonommin ja saat mielekästä tekemistä. Tutkitusti ihmisen tekee onnellisemmaksi se, että saa kokea olevansa merkityksellinen, ja toisia auttamalla voit saavuttaa tuon tunteen

Vierailija
28/28 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, katkera, mt-ongelmainen trolli tuo ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme