Onko tällaisella rumalla ja syrjäytyneellä naisella mitään syytä elää
Koko elämäni on vain tänne trollailua. Yritän kai siirtää pahaa oloani muihin? En jaksaisi enääntätä elämää, olen luuseri :(
Kommentit (28)
Kovin surullista. Voin kyllä vakuuttaa, että jos pääset vihoistasi ja opit arvostamaan itseäsi löydät varmasti miehen. Ei se kumppani ole mikään ihmisoikeus, mutta itseään arvostava sellaisen löytää. Hymy auttaa kummasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pistäs pituus ja paino tulemaan niin saadaan hahmoteltua ongelmaa
No en! Olen tajuton mörssäri. Ongelmani on kuitenkin ruma lärvi. Sosiaaliset taitoni ovat myös täysin olemattomat. Vihaan miehiä.
Ja siis varsinkin komeita valkoisia heteromiehiä. Olen aina unelmoinut heistä, jo kouluajoista, mutta olen aina ollut heille pelkkää ilmaa. Haluan kostaa.
:( mitä sinä haluat kostaa?
Etten saanut huomiota.
Jos vielä persoonallisuuskin on ruma kuten trolleilla yleensä ei ole valitettavasti paljon tehtävissä.Se kun näkyy naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Kovin surullista. Voin kyllä vakuuttaa, että jos pääset vihoistasi ja opit arvostamaan itseäsi löydät varmasti miehen. Ei se kumppani ole mikään ihmisoikeus, mutta itseään arvostava sellaisen löytää. Hymy auttaa kummasti.
No ei todellakaan hymy auta! Minulle (naispuoliset) ystävät sanovat aina kuinka iloinen olen, mutta vaikka kohtelen miehiäkin samalla iloisella tavalla en kelpaa heille. Kyllä vaan valitettavasti jotkut naiset ovat liian rumia parisuhteeseen.
/ eri
Mikset opiskele tai käy töissä? Mielenterveysongelmat? Saathan apua niihin? Ikäsi?
Vapaaehtoistyö. Tajuat että on ihmisiä joilla voi mennä vielä sinuakin huonommin ja saat mielekästä tekemistä. Tutkitusti ihmisen tekee onnellisemmaksi se, että saa kokea olevansa merkityksellinen, ja toisia auttamalla voit saavuttaa tuon tunteen
Ilkeä, katkera, mt-ongelmainen trolli tuo ap.
:( mitä sinä haluat kostaa?