Mitä muita kuin lastenlauluja olette laulaneet vauvalle?
Tuli mieleen kun laulelin tässä Ankin Niin aikaisin-kappaletta vauvalle.
Kommentit (16)
Nuoruuden hittejä kuten Dingon Sinä ja minä, Levoton tuhkimo ja Autiotalo. Virsiä, vaikka en uskovainen olekaan. Ihan sama mitä, jos vaan sanat muistuu mieleen.
Pikkusisko lopetti aina itkemisen, kun lauloin sille Marraskuuta.
Yön ihmisen poikaa tuli lauleltua paljon ja muitakin ei vaan muistu mieleen.
En laula lastenlauluja, koska en osaa niitä. Laulan ihan mitä sattuu tulemaan Pelle Miljoonasta Olavi Virtaan.
Silmien välliin ryssää kyllä se siihen tyssää...
Kovasti lapsonen tykkää, luulen että pitää noista tuplaässä-kohdista kun
Siihen malliin jokeltelee. Helppo sävel laulaa
Vanhoja kansanlauluja. Ja niin loppui parkuminen😊Liekö mänt ni pahasti nuottien vierestä😂
Kakenlaisia, radiosta kuuluvia suomi-iskelmiä ja -renkutuksia. Vauvat on siitä hauskoja, ne jää kuuntelemaan ja ihmettelemään ääntä. Itku ja kitinä unohtuu siihen paikkaan.
Paratiisissa päällä maan
Käsikkäin lennämme kahdestaan
On minulla sairas mieli
Mutta vahva ote tulevaan
Käärmelaaksossa kuoleman
Rinta rinnan kohti Tuonelaa
On minulla sairas mieli
Vaikken enkeleihin uskokaan
Taivaaseen
Ei nouse hurskainkaan
Murskaimeen
Jalat maassa astutaan
Kaikkeus on kaunis
Kuin se suunniteltu ois
Kaikkeus on kaunis
Riisuthan luulos pois
Enkeleidenmurskain
Unelmaamme puhdistaa
Kaikkeus kaunis
Lumena siipesi silppuaa
Tämä on Eden
Avaruuden
Murskatkaamme jumalat
Siemennämme onnelan
Taivaaseen
Ei nouse kuollut lapsikaan
Murskaimeen
Jalat maassa astutaan
Kaikkeus on kaunis
Kuin se suunniteltu ois
Kaikkeus on kaunis
Riisuthan luulos pois
En ole vauvoille koskaan laulanut, mutta kuulemma minä nukahdin vauvana kun joku laittoi Holy Diverin soimaan. En tiedä, laulettiinko minulle koskaan.
Mun tytär muutaman vuoden ikäisenä rakasti tiktakin biisiä samantekevää kun siinä kaulettiin "sul oli metalliketjussa heijastin ja mul oli sotkuinen tukka..."
Yhdessä hoilattiin aina kun kuultiin se radiosta.
Akselin ja Elinan häävalssia lauloin samalla kun keinahtelin vauva sylissä. Rauhoittui joka kerta.
Mun Mummi lauloi veljensurmaajaa. Vaihtoi vaan sanoja kiltimmiksi.
Mun isä on Veteraani. Lauloi Sillanpään marssilaulua.
Itse olen laulanut vain lastenlauluja.
Mieheni lauloi synnärillä lapsellemme rakas-kappaletta, vaikkei muuten suomi-rokista pidäkään. ( är aa koo aa äs kulta kutasein...)
Tammerkosken sillalla, Kotimaani ompi Suomi, Kiinan keisari ratsastaa, Minun kultani kaunis on, Suutarin emännän kehtolaulu ja muuta niin järkyttävää, että mahanpuruitkut jäi ihmetyksestä siihen.
Savage Gardenin Truly Madly Deeply saa vauvat nukkumaan söpösti vähän rumemmallakin äänellä laulettuna.