Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereen keskusta

Vierailija
03.05.2021 |

Onko muita, jotka kokee jopa lievää vastenmielisyyttä ko. paikkaa kohtaan? En ainakaan halua mennä sinne muuta kuin pakon edessä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sinne enää lainkaan, kun autolla ei saa ajaa Hämeenkatua. Liian hankala mennä esim Sokokseen. En edes tiedä enää, mitä liikkeitä siellä on, kun ei voi ajaa läpi. Hammaslääkärissä ja gynellä käyn siellä vielä, mutta siksi, kun olen vakioasiakas heillä.

Jouluisin oli perinteenä meillä ajaa koko perheen voimin keskustan joulukatu päästä päähän.

Vierailija
2/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene sinne enää lainkaan, kun autolla ei saa ajaa Hämeenkatua. Liian hankala mennä esim Sokokseen. En edes tiedä enää, mitä liikkeitä siellä on, kun ei voi ajaa läpi. Hammaslääkärissä ja gynellä käyn siellä vielä, mutta siksi, kun olen vakioasiakas heillä.

Jouluisin oli perinteenä meillä ajaa koko perheen voimin keskustan joulukatu päästä päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni se on kiva paikka, tulee niin mukavasti koti mieleen.

T: Igor

Vierailija
4/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vain, jos asiaa. En tykkää siitä keskustan metelistä ja ruuhkasta

Vierailija
5/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni käyn keskustassa ja siltä ei oikeastaan voi välttyä, koska asun siellä.

Vierailija
6/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratikka pilaa keskustan.

Sinne ei pääse omalla autolla enää ja ratikka on hankala, kun täytyy vaihtaa bussista ratikkaan. Ennen pääsi suoraan bussilla.

Vierailija
7/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, miten Hämeenkadun sulkeminen on vaikuttanut Sokoksella asiointiin. Kuninkaankadulle ei Hämeenkadulta voinut kääntyä eikä parkkiruutuja ollut kuin kourallinen Sokoksen lähellä. Hallituskadulle Sokoksen taakse pääsee ajamaan ihan samaan malliin kuin ennenkin.

Vierailija
8/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei enää keskusta kiinnosta, joskus pitänee mennä töihin kun etätyö-suositus loppuu toimistolle (osan aikaa voinee jatkossakin olla etänä..)

Ilmapiiri oli jo ennen koronaa surullinen, narkkeja keskusta täynnä, ja ongelma korostui kun ratikka- ym. työmaiden takia jalkakäytävät oli "aidoitettu" pienemmiksi ja välillä piti ns. "liian läheltä" ohitella epämääräisiä ihmisiä kun oli kapeassa väylässä kun ei ohi muuten päässyt.

Tulevaisuudessa käynen joskus tuttujen kanssa ulkona syömässä/teatterissa/museoissa tmv. ja pakolliset työpaikalla käynnit. Moni tuttu asui ennen keskustassa, usea on muuttanut lähiöihin.

Kaipaisin sellaista eurooppalaista kaunista keskustaa, en k-senhajuisia porttikongeja ja sitä että "häiriökäyttäytyminen" on lisääntyny, avointa huum-kauppaa käydään jne. eikä ketään (päättäjiä) tunnu kiinnostavan!

Vierailija
9/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo hetkeen käynyt, mutta odotan että pääsen viettämään helteistä sunnuntaipäivää keskustan katuja maleksien. Sitten mulla ei ole mihinkään kiire, voin käydä vaikka wingseillä ystävien kanssa ja hakea jälkkäriksi kaupasta jäätelöt 💚 Oispa jo kesä!

Vierailija
10/10 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa ratikka, mutta narkkarit haittaa. Kävelin kerran koskikeskukselta juna-asemalle ja näin niin monta huumeongelmaista, ettei sormet riittäneet laskemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme