Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailen miestä jolla menee kaikki mikä tulee...Mitä oikein teen?

Vierailija
03.05.2021 |

Johtuu suurelta osin siitä että mies ei ole korkeatuloinen. Hän asuu vuokralla, eikä omaisuutta muutenkaan juuri ole autoa lukuun ottamatta

Itseälläni on suurimmaksi osin maksettu omistusasunto, osakkeita ja suunnittelen sijoitusasunnon ostamista.
Palkkanikin on parempi kuin miehen.

Muuten mies on hyvä, mutta nämä talousasiat mietityttävät.

Jatkaisitko sinä tapailua?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä mitään, pidätte omat asunnot ja pariudutte silläviisii.

Problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
4/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Mikset?

Vierailija
5/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä nainen "saisi" ihan rauhassa elää noin. Se on ihan luonnollista, mutta jos mies ei osaa säästää... tsk, tsk, tsk....

Vierailija
6/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on tapailusta, mitään ongelmaa ei ole. Jos otat hänet luoksesi asumaan, ongelmia voi tulla.

Vierailija
7/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossahan on se, miten jaatte suhteessa kulut. Ja myös se, että mitä sitten, jos haluattekin muuttaa suhteessa yhteen.

Varsinkaan jos ette muuta, niin ei tuossa välttämättä ole mitään ongelmaa.

Vierailija
8/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Mikset?

En mä aikuisena ihmisenä jaksais enää mitään persaukista.

Vierailija
9/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sen väliä, jos kaikki menee mikä tulee. Kunhan ei mene sen enempää.

Vierailija
10/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kuluta sun rahoja/resursseja niin miksi hänen raha-asiansa kuuluisi sinulle? Puhutteko te ihmiset tapailukumppanien kanssa rahasta? Mä en ainakaan, kato kun mun raha-asiat ei kuulu naiselle ei pätkän vertaa.

Vierailija
11/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenku alkaa pummimaan rahaa niin kenkää pärsseelle

Vierailija
12/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tässä on ongelma?

Vierailija
13/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennaisempaa lienee se, että mihin tuo raha menee. - Ja voitolla voinee sanoa olevansa, jollei tämän lisäksi joudu ottamaan velkaa pärjääkseen. Kiusalliseksi tilanteen ekee, jos alkaa tuntua sille, että oinen yrittää hyväksi käyttää itseä tai muita. Itse olen ällä hetkellä työtön ja kyllä työttömyydestä paljolti johtuva taloudellien asemani asettaa haasteita sosiaaliseen kanssakäymiseen, vaikka moni asia ei aina kysykään rahaa. Yksistään se, että on työtön ja maisteri (valmisuin suunnilleen samaan aikaan kuin "korona aka" alkoi) saa osalta läheisistä vähintäänkin tuhahtelua aikaan, toisinaan vain  puhdasta vi-t-tui-lua.    

Vierailija
14/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin vaikeata sanoa? Onko todella ihana mies luonteeltaan, millainen ulkonäkö, kroppa, seksitaidot, kuinka älykäs ja keskustelutaitoinen, onko tylsä vai vastakohta, miten arki, klikkaako teillä kemiat kuinka hyvin yhteen jne?

Vierailija
15/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kuluta sun rahoja/resursseja niin miksi hänen raha-asiansa kuuluisi sinulle? Puhutteko te ihmiset tapailukumppanien kanssa rahasta? Mä en ainakaan, kato kun mun raha-asiat ei kuulu naiselle ei pätkän vertaa.

Kyllä mua kiinnostaa toisen rahankäyttö. En haluaisi laittaa hynttyitä yhteen sellaisen kanssa, joka ottaa velkaa miettimättä tai just kaikki mitä tulee, menee. Toisaalta liika pihiyskään ei ole hyvä asia. Haluan tietää suuret linjat. En halua tietää mitään pankkitilin saldoa. 

Ymmärrän aloittajaa, koska itsekin olen säästäväinen, on asuntolaina ja säästän rahastoihin ja osakkeisiin (vaikken isoja summia).

ei ap

Vierailija
16/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin outoa kun ensin ehdoin tahdoin pariudutaan jonkun kanssa ja sitten aletaan itkeä tämän huonoista puolista. Jokainen ihmissuhde on kompromissi jossa toinen täytyy joko hyväksyä tai hylätä sellaisena kuin tämä on. Nyt vaan sitten valintoja ja valot päälle.

Vierailija
17/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tosi huono diili naiselle parisuhdedynamiikan kannalta ja etenkin jos oikein vakavaa suhdetta ja jälkikasvuakin harkitset. Mutta provohan tämä varmaan oli.

Vierailija
18/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään kannata jatkaa.

Naisen on aina hyödyttävä parisuhteesta taloudellisesti ja sosioekonomisesti. Muuten mies saa seksiä ilmaiseksi, ja se on huono vaiohtokauppa.

Vierailija
19/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama tilanne. Juttu ei jatkunut. Vaikeaa kun toisella ei mahdollisuutta tehdä samoja asioita kuin minulla. Siis taloudellisesti. En nyt aikuisena enää ketään toista aikuista ala rahoittamaan. Olimme siis lähes 50v molemmat ja molemmilla lapsia entisistä suhteista.

Vierailija
20/41 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä nainen "saisi" ihan rauhassa elää noin. Se on ihan luonnollista, mutta jos mies ei osaa säästää... tsk, tsk, tsk....

Höpsis! Ihan yhtä hölmöä on elää kädestä suuhun sukupuolesta riippumatta. Mutta miehet ilmeisesti ovat valmiimpia elättämään naista, joten ”tuhlaajanainen” kelpaa paremmin kumppaniksi kuin vastaava ”tuhlaajamies”. Mahdollistajat ovat siis useimmiten miehiä.