Vapaat naiset kertovat kaunistelematta, millaista on sinkkuseksi
Vapaat naiset kertovat kaunistelematta, millaista on sinkkuseksi
Seksistä haetaan parisuhdestatuksesta riippumatta samantapaisia asioita.
Me Naiset kysyi tätä sinkuilta, saatiin lähes sata avointa vastausta, joissa ihmiset kävivät läpi suhtautumistaan seksiin parisuhteessa ja sinkkuna.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005694347.html
Kommentit (11)
Nykyisin tuntuu, että puhetta piisaa aiheen tiimoilta aivan liikaa. Jospa ihmiset keskittyisivät vain siihen puuhailuun välillä.
Ois kiva, kun olis kaveri jonka kanssa touhuta kaikenlaista.
Naiset itse vetävät parasta imitaatiota meritähdestä ja kehtaavat vielä kritisoida miehiä!🙄
M29
Varmaan oikein mukavaa, en epäile.
Se on sitä kun ranne on kipeänä runkkaamisesta ja välillä pitää tyytyä mieheen.
Sinkkuseksi oli vakituisen fuckbuddyn kanssa mukavaa ja tyydyttävää, satunnaisten kumppanien kanssa sitten joko hyvää tai huonoa. Olen itse aina ollut seksissä se aktiivinen osapuoli ja joskus kyllä ihmetytti miesten epäaktiivisuus, onneksi semmoisia mieslahnoja ei kovin paljon tullut vastaan.
Joo ja en jaksanut lukea linkin artikkelia.
N33
Sinkkuna seksielämä on paljon parempaa kuin parisuhteessa. Voi vaihtaa kumppania mielensä ja fiiliksen mukaan. Ja jos sesksi ei enää jonkun kanssa toimi, niin uusi mies vaan rosteriin. Kannattaa pitää vähintään 3 FB/FWB suhdetta samanaikaisesti niin saa varmasti seksiä aina kun tekee mieli...
Kyllä sinkkuseksi voittaa parisuhdeseksin 6-0! Sinkkuna sekstailen parikymppisten sixpack komistusten kanssa, Uuh.. parisuhteeseen joutuisin tyytymään tavis mieheen.
PTHYI 🤮