Siis kerääkö jengi oikeasti muiden roskia??? :D
Ja että erikseen lähetään ulos keräämään muiden roskia??? Wtf? :D
Kommentit (26)
Kyllä koska some, jonne pitää siitä postata kuva.
Itse en kerää enkä kyllä roskaakaan.
Vähän pakko alkaa itse keräilemään, kun vakio lenkkireitillä näkee ne samat roskat jaloissa vielä viikon päästäkin ja ne ärsyttää.
Kyllä kerään. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka eivät osaa laittaa roskiaan roskikseen.n
Siis heittäkää joku oikeesti roskat maahan???? :D
Voisihan se olla ihan viihdyttävää pelkän kävelylenkin sijaan, saapahan jotain hyödyllistä aikaan samalla. Se kyllä olisi silti mielenkiintoista tietää miten moni sitä tekisi jos ehtona olisi että someen ei saa postata kuvaa.
Vielä löytyy ympäristöstä huolehtivia ihmisiä, jotka hyvää hyvyyttään siivoaa idioottien sotkuja. Roskis on metrin päässä mutta kun ei jaksa eikä viitti siihen roskiaan laittaa.
Haluaako joku oikeesti asua roskien ja paskan keskellä, koska se on coolimpaa, kuin siistiä ympäristöään???? :D
Joka kerta kerään kun näen ja tiedän että roskis on lähellä. Metsästä olen kerännyt muutenkin, laittanut reppuun ja tuonut pois. Kerran unohtui suklaalevyn paperi reppuun ja perhe epäili että syön salaa suklaata metsälenkeillä.
En ole yhtään kuvaa someen postannut. Nuoret ihmiset ei varmaan edes hahmota että on olemassa (meitä vanhempia) ihmisiä jotka ei tunge kaikkea someen. Että asioita tehdään ihan omista vaikuttimista eikä siksi että joku tykkää. Suosittelen kokeilemaan.
Olen joskus nuorena Partiossa ollessani käynyt keräämässä, jossain kevät tempauksessa. Noukittiin korkeintaan puolitoista tuntia tien varressa ihmisten autoistaan heittämiään roskia ja saatiin neljä jätesäkillistä tavaraa sekä kaksi polkupyörän romua ja mopon runko. Ihmiset ovat sikapossuja ( anteeksi siat).
Mä kerään röökintumppeja samalla, kun kerään koiran kakat veke. Tumpit eivät lopu katukuvasta koskaan. Itsekin viihteellä tupakoin, mutta huolehdin tumppini roskiin.
Todellakin. Jos näen lähimetsässä/puistossa roskaa, vien sen roskiin. Eikä siitä todellakaan postata someen, se on ihan perusjuttu. Koiran kakkapusseihin saa kätevästi laitettua jos löytyy enemmän roskia. Jos koirani kakkoja kerätessä vieressä on muiden koirien kakkoja, kerään ne pois samalla kertaa. Itsehän täällä asun niin itsehän siitä hyödyn.
Joskus meinannut itsekin ruveta keräämään kun näin keväisin on kävelyreitin varrella tienvarret kuin kaatopaikkoja. Kaippa ne kaupunki jossain vaiheessa siivoaa.
Linnut hiiret rotat levittää roskista roskia,myös oravat. Pitäisi olla kansi.Kyllä kerää talkoilla porukalla joka kevät ja pulloja tölkkejä kakkaa. Roskapihtejä saa ostaa kaupoista ja jätepusseja. Meillä on jo maalla peitettynä jätevuoria joten osan jätteistä voi polttaa nuotiolla osan kierrättää.
En kerää mutta en myöskään sotke.
Nyt kun jäät lähti saa salakkaa muikkua haavilla verkolla haukia katiskalla.
Kerätään kirjoitti:
Linnut hiiret rotat levittää roskista roskia,myös oravat. Pitäisi olla kansi.Kyllä kerää talkoilla porukalla joka kevät ja pulloja tölkkejä kakkaa. Roskapihtejä saa ostaa kaupoista ja jätepusseja. Meillä on jo maalla peitettynä jätevuoria joten osan jätteistä voi polttaa nuotiolla osan kierrättää.
Te siis keräätte jätevuoria ja peitätte ne muovilla, miksi?
Kokeilkaa, se on kivaa ja tulee kummallisesti hyvä mieli. Ajattelen aina, että joka roska, jonka kerään, ei häiritse luontoo, ei mee linnun nokkaan tai käy jonkun pikkuelukan kohtaloksi.
Kahvimukit, nuuskapurkit ja maskit johtaa mun roskapussitilastoja.
Keräämään nyt hop hop 😁
Roskapihtejä voi lainata ainakin helmet-kirjastoista ja Helsingin kaupungilla puistokummeille annetaan roskapihdit.
0/5