Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt meikkaamiseen

Vierailija
03.05.2021 |

Haluaisin vain lähteä ulos kotoa ilman yhtään mitään pakkelia. Paklata nyt aina vähintään se puoli tuntia aina ennen joka paikkaan lähtöä on ihan todella rasittavaa (sen aikaa menee saada lärvistäni edes jotenkin edustuskuntoinen) ja aikaa menee ihan turhaan kun voisi nukkua sen verran pitempään. Ja vielä sekin, kuinka ällöltä kaikki meikki tuntuu kasvoilla, haluaisin kokea oloni raikkaaksi enkä tunkkaiseksi.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Valitettavasti kuitenkin näytän poikkeuksellisen rumalta, eikä mua oikein nähdä ja kohdata normaalina ihmisenä ilman meikkiä. Olisi ihanaa voida olla ilman meikkiä, mutta käytännössä vaihtoehdot ovat melko vähissä.

Vierailija
22/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä meikkaa. Naiset ovat 99% kerroista kauniimpia meikkaamattomana.

Et ilmeisesti ole nähnyt meikittä naista, jolla on akne ja couperosa-iho? Voin kyllä sanoa, että meikki kaunistaa kummasti!

Nimim. itse kyseisistä ongelmista kärsivä

Mun akne ja couperosa parani parissa vuodessa kun lopetin meikkaamisen ja naaman laiton.

Sen parin vuoden aikana omat silmät avautui siihen että mikä on vaan omassa päässä outoja negaatioita ja mikä taas mkä on ihan normaalin nättiä.

https://www.mehilainen.fi/ihotaudit/couperosa

Älähän puhu puppua. Akne voi toki parantua meikin vähentämisellä, mutta couperosaan tehoaa ainoastaan laser-hoito, ei meikkaamisen lopettaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kyllästyin aikoinaan. Otin tavaksi kestovärjätä kulmat sekä ripset kotona. Kulmat nypin kauniiksi. Hiusväri on kaunis, tukka hyvässä kunnossa. Värjään kotona itse tyvikasvun. Tarvittaessa joskus (aurinko)puuteria sekä väriä antavaa huulirasvaa. Mieheni sanoo että olen paljon kauniimpi ilman meikkiä. Oikeasti voin kertoa että tiedän monta naista joilla ihonlaatu parantunut huomattavasti kun jättää meikkivoiteen kokonaan pois.

Vierailija
24/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain lopetin meikkauksen ja hyväksyin että kasvoni eivät ole täydelliset. Loppupeleissä aika monet ihmiset eivät meikkaa ja harvalla on täydelliset kasvot. Harva ihminen oikeasti jaksaa olla kovin kriittinen muiden ihmisten ulkonäön suhteen. Ei itseä ainakaan kiinnosta, onko jonkun työkaverin kulmakarvat kammattu vai ei. Ole armollinen ja kiltti itsellesi, niin meikkaamisen vähentäminen/lopettaminen on helpompaa. 

Vierailija
25/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuluneen vuoden aikana ollu elämäni huonoin iho, koko ajan puskee mönjää ja verta kasvoista ja punasia helottavia läikkiä niissä kohdissa joissa on märkiminen loppunut. Oon vaan lopettanut meikin käytön ja alkanut kantamaan omat kasvoni sellaisina kun ne on. Kai se iho joskus rauhottuu ja välissä se varmaan taas tulehtuu. Tuntunu paljon helpommalta olla ilman meikkiä.

Vierailija
26/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille, joilla on punertava iho. Apteekissa myydään Avene cold cream rasvaa. Maksaa alle 15e tuubi. Todella hyvää. Minulla on couperosa. Auttaa siihen. Toimii atooppiseen ihoon jne... Ei tarvitse peittää ihoa sen jälkeen. Kulmien ja ripsien kestovärjäystä antaa huolitellun ulkonäön. Senkin voi tehdä itse.

Vierailija
27/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille, joilla on punertava iho. Apteekissa myydään Avene cold cream rasvaa. Maksaa alle 15e tuubi. Todella hyvää. Minulla on couperosa. Auttaa siihen. Toimii atooppiseen ihoon jne... Ei tarvitse peittää ihoa sen jälkeen. Kulmien ja ripsien kestovärjäystä antaa huolitellun ulkonäön. Senkin voi tehdä itse.

Puhdistakaa iho vain vedellä. Kuorikaa tavallisella sokerilla.

Vierailija
28/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kyllästyin aikoinaan. Otin tavaksi kestovärjätä kulmat sekä ripset kotona. Kulmat nypin kauniiksi. Hiusväri on kaunis, tukka hyvässä kunnossa. Värjään kotona itse tyvikasvun. Tarvittaessa joskus (aurinko)puuteria sekä väriä antavaa huulirasvaa. Mieheni sanoo että olen paljon kauniimpi ilman meikkiä. Oikeasti voin kertoa että tiedän monta naista joilla ihonlaatu parantunut huomattavasti kun jättää meikkivoiteen kokonaan pois.

Minulla ainakin iho kiitti.

Meikkasin ikävuodet 12-25, iho oli epätasainen ja täynnä finnejä ja mustapäitä. Pahimmillaan epäilin akneksi, mutta naama hävetti sen verran etten lääkärille koskaan mennyt ja kosmetologit olivat ehdoton ei. Joten meikkasin paljon, kiinnitin huomiota eri tilojen valaistukseen ja kotiinkin hankin hämärän ja pehmeän valaistuksen.

25-vuotiaana iski epätoivo, en ollut koskaan seurustellut joten päätin vain luovuttaa ja antaa finnien kukkia. En minä mitään miestä saa kuitenkaan joten turha yrittää leikkiä nättiä.

Kai tässä kävi se klassinen, keskityin muihin asioihin elämässä ja samalla ihokin alkoi paranemaan. Suuria muutoksia en tehnyt, mutta yritin panostaa veden juontiin ja löytää iholle sopivat hoitotuotteet.

Nyt ikää 28v. ja ei kyllä uskoisi menneitä iho-ongelmia. Nykyisin meikkaan vain hienompia tilaisuuksia varten muutaman kerran vuodessa, mutta heti huomaa sen ahdistavan tunteen: iho tuntuu tunkkaiselta ja kutisevalta, ripsiväriä tekisi mieli nyppiä pois ja huulipuna on pelkkää tuskaa.

Ehdottomasti suosittelen meikittömyyttä! Toki tämän sanon ihan tavallisella iholla, couperosasta ei omat tiedot riitä neuvontaan ja aknekin oli vain oma tuntemus. Uskoisin kuitenkin näidenkin hyötyvän puhtaasta ihosta, jolloin saa hengittää rauhassa ilman ylimääräisiä ärsytyksiä.

Vierailija
29/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lähes kaikki miehet siis epäsiistin näköisiä, kun eivät tuollaisia harrasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan