Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon niin kyllästynyt meikkaamiseen

Vierailija
03.05.2021 |

Haluaisin vain lähteä ulos kotoa ilman yhtään mitään pakkelia. Paklata nyt aina vähintään se puoli tuntia aina ennen joka paikkaan lähtöä on ihan todella rasittavaa (sen aikaa menee saada lärvistäni edes jotenkin edustuskuntoinen) ja aikaa menee ihan turhaan kun voisi nukkua sen verran pitempään. Ja vielä sekin, kuinka ällöltä kaikki meikki tuntuu kasvoilla, haluaisin kokea oloni raikkaaksi enkä tunkkaiseksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä meikkaa.

Vierailija
2/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aivan oikeassa. Pakkelikerros on tunkkainen eikä kaunista ketään.

Lakkaa meikkaamasta. Pese ja kosteuta kasvosi hyvin ja lähde liikkeelle. On ihanaa tuntea tuuli vastapestyillä kasvoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua meikittä lähteä niin mikset kokeile jotain 10 minuutin pikameikkiä.

Vierailija
4/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä meikkaa. Naiset ovat 99% kerroista kauniimpia meikkaamattomana.

Vierailija
5/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä ulko-ovella joku kyttäämässä sinun kulkemista ja meikkauksen tasoa? Mitä jos vaan kävelet siitä ovesta ulos ihan noin vaan, ilman pakkelointia?

Vai etkö todellakaan keksinyt parempaa provoa?

Vierailija
6/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole nähnyt meikittä naista, jolla on akne ja couperosa-iho? Voin kyllä sanoa, että meikki kaunistaa kummasti!

Nimim. itse kyseisistä ongelmista kärsivä

Vierailija
7/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testien mukaan ei pidä paikkaansa. Naisia pidetään kauneimpina, kun heillä on kevyt ehostus eli no makeup - meikki. Harva mies edes huomaa tätä meikkiä naisen kasvoilla ja mainostaa meikkaamattomien naisien olevan kauneimpia.

Mutta ap, Meikkaamattomuus on ihan ok.

Myös kevyempi meikki ilman puolen tunnin rutiinia on ihan ok.

Sulla on ihana body!

Vierailija
8/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meikkipoliisia, joka antaa sakot jos et meikkaa.

Vierailija
9/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti ole nähnyt meikittä naista, jolla on akne ja couperosa-iho? Voin kyllä sanoa, että meikki kaunistaa kummasti!

Tai ruusufinni! Naama on punainen kuin paloauto, niin siinä ei todellakaan kyllä lähdetä kylille ilman meikkiä 😁

Vierailija
10/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypi kulmat säännöllisesti ja kestopigmentoi kulmat ja/tai ripset. Ihokin tykkää kun saa hengittää. Aina skarppi lookki minimaalisella vaivalla!

Vierailija
11/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun akne ja couperosa parani parissa vuodessa kun lopetin meikkaamisen ja naaman laiton.

Sen parin vuoden aikana omat silmät avautui siihen että mikä on vaan omassa päässä outoja negaatioita ja mikä taas mkä on ihan normaalin nättiä.

Vierailija
12/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet aivan oikeassa. Pakkelikerros on tunkkainen eikä kaunista ketään.

Lakkaa meikkaamasta. Pese ja kosteuta kasvosi hyvin ja lähde liikkeelle. On ihanaa tuntea tuuli vastapestyillä kasvoilla.

Totta, ellei ole iho-ongelmia. On ihan eri asia olla ilman meikkiä jos on hyvä iho, kuin jos löysit vaikka pahasta aknesta. Silloin meikki on ainoa asia, joka tekee siedettävän näköiseksi.

Vierailija
13/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun akne ja couperosa parani parissa vuodessa kun lopetin meikkaamisen ja naaman laiton.

Sen parin vuoden aikana omat silmät avautui siihen että mikä on vaan omassa päässä outoja negaatioita ja mikä taas mkä on ihan normaalin nättiä.

Tai oisko ihan vaan tuo aika parantanut? Kaikki iho-ongelmat voivat mennä ajan kanssa ohi 🙂

Vierailija
14/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai oisko ihan vaan tuo aika parantanut? Kaikki iho-ongelmat voivat mennä ajan kanssa ohi 🙂

Meikkaaminen ärsyttää kyllä aika paljon ihoa ja voi helposti olla ongelmien syy.

Vierailija
15/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi meikkaat sitten?

Lopetin itse meikkaamisen tyystin noin 30 -vuotiaana. Ihoni parani, oloni parani, tulin itsevarmemmaksi ja koesn itseni nyt kauniimmaksi.

Vierailija
16/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki luulee näköjään, että teen jonkun sotamaalauksen siinä puolessa tunnissa, mutta ehei en siinä ajassa kerkeä kuin tekemään juuri sellaisen kevyen meikin (meikkivoide, peitevoide, puuteri, kulmat ja ripsiväri).

Mutta miksi siis meikkaan jos sitä inhoan niin on juurikin paha couperosa ja finniarpia, sekä olemattomat kulmakarvat ja ripset. Että sellainen hemaiseva kaunotar olisin ilman meikkiä...

Voi kuinka kadehdin luonnonkauniita naisia ja yleisesti myös miehiä, kun ei kukaan mies vaan näytä siltä että tarvitsisi mitään pakkelia naamaan.

Vierailija
17/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta couperosa-iho ei ole jotain mistä parannutaan, se on ihan fyysinen "tila" jossa verisuonet ovat lähellä ihoa. Toki ne voivat olla välillä hieman vähemmän punaiset, mutta mikään meikkaamisen lopettaminen ei saa niitä verisuonia menemään syvemmälle. Mutta hyvä jos aknesi on parantunut 👍🏻

Vierailija
18/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lopetin meikkaamisen kokonaan. Ainoa negatiivinen aspekti on se, että pari pissistä on sanonut, että pitäisi meikata. Ja se on semmonen negatiivinen aspekti ettei paina vaakakupissa yhtään.

Aikaa säästyy, rahaa säästyy, iho voi paremmin. Olen enemmän sinut itseni kanssa, itsetuntoni on parantunut roimasti. Nyt en enää jaksa muistaa, miksi koskaan meikkasin. Tuntuu älyttömältä koko ajatus.

Vierailija
19/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki luulee näköjään, että teen jonkun sotamaalauksen siinä puolessa tunnissa, mutta ehei en siinä ajassa kerkeä kuin tekemään juuri sellaisen kevyen meikin (meikkivoide, peitevoide, puuteri, kulmat ja ripsiväri).

Mutta miksi siis meikkaan jos sitä inhoan niin on juurikin paha couperosa ja finniarpia, sekä olemattomat kulmakarvat ja ripset. Että sellainen hemaiseva kaunotar olisin ilman meikkiä...

Voi kuinka kadehdin luonnonkauniita naisia ja yleisesti myös miehiä, kun ei kukaan mies vaan näytä siltä että tarvitsisi mitään pakkelia naamaan.

Ja ihan samalla lailla niillä miehillä on couperosaa ja finniarpia.

Meidät on koulutettu siihen että naisille ne ei saisi näkyä.

Ei sitä ole mikään pakko uskoa.

Vierailija
20/29 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Couperosasta ei parannuta, koska siinä on kyse verisuonien fyysisestä sijainnista. Totta kai sitä voidaan hallita, kuinka paljon ihoa ärsytetään ja kuinka paljon ne verisuonet helottavat ihosta läpi. Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan