Mistä ostatte vaatteita?
Kommentit (16)
Olen viime vuodet vain vaihdellut vaatteita kavereiden kanssa.
Pikkarit ja sukat/sukkahousut ostan Lindexistä, Prismasta, Citymarketista tai H&M:stä yleensä. Riippuu missä käyn muutenkin kaupassa.
Nykyisin vain ja ainoastaan kirppareilta yms.
Miten usein ostatte vaatteita myös?
T.AP
Vierailija kirjoitti:
Onko kirppareillä nykyään millaiset hinnat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kirppareillä nykyään millaiset hinnat?
Pääosin kalliimmat kuin esim. 10v sitten, mutta kyllä sieltä löytyy myös paljon halpoja ja hyviä. Kivijalkakirppareilla on halvemmat hinnat kuin nettikirppareilla.
Netistä ja matkoilta pääosin, mutta ostan ehkä yhden vaatteen vuodessa (jos alusvaatteet rajataan pois), joten eipä tästä paljoa tule. Musta tää kirppareiden korostaminen on höpsöä, jos samaan aikaan vaatteita ostetaan yhtä paljon kuin aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Netistä ja matkoilta pääosin, mutta ostan ehkä yhden vaatteen vuodessa (jos alusvaatteet rajataan pois), joten eipä tästä paljoa tule. Musta tää kirppareiden korostaminen on höpsöä, jos samaan aikaan vaatteita ostetaan yhtä paljon kuin aiemminkin.
Onko sulla sitten ennestään paljon vaatteita?
Kirppareilta, mikäli mieleistä sattuu kohdalle. Kalsariosasto jostain marketista joka kohdalle sattuu.
M 45
Kirppikseltä. Oon viimeisen viiden vuoden aikana ostanut kaksi mekkoa ja yhden t-paidan uutena. Ne ostin zizzista
Vierailija kirjoitti:
Kirppikseltä. Oon viimeisen viiden vuoden aikana ostanut kaksi mekkoa ja yhden t-paidan uutena. Ne ostin zizzista
Unohtui mainita, että vaatteissa oon sillä tavalla heräteostaja, että jos kirpparilla on joku kiva vaate, ostan sen kyllä. Saattaa mennä kuukausiakin ettei mitään löydy ja sitten voi olla että löytyy 5 vaatetta kerralla jonkun samankokoisen ja samalla vaatemaulla varustetun pöydästä
Perusväri iloisen musta :)
Franfurtissa Zeil ja lähiympäristö on kohtuullisen hyvä ja lisäksi olen käynyt paljon Italiassa Serravallen outletissa. Suomessa on yleensä melko rajallinen valikoima oikeastaan vähän kaikessa joten aika turha täällä on ostoksille mennä kun ei ole pakko.
Vierailija kirjoitti:
Miten usein ostatte vaatteita myös?
T.AP
Miten niin myös?
Kaupoista.