"My 600-lb Life"
No ei nyt ihan niin paljon ole painoa.
Onko kokemuksia laihtumiseen liikunnasta ja terveellisestä ruokavaliosta?
Tavoite: 10kg läskiä pois 20 viikossa.
Kaikki alkoi liikkumattomuudesta ja keppanan lipittelystä pitkin päivää.
Pelkästään oluesta saa yli 1500kcal/pvä.
Tuli tuo ylimääräinen "reppu" vatsan kohdalle.
Pitkästä aikaa poljin kuntopyörää. Polvet kipeytyivät.
Jotenkin pitäisi päästä normaalipainoon, vaikka lievästi alipainoiseksi.
Kommentit (13)
On joo.
Jospa nyt jättäisit sen pitkin päivää lipittelyn ja haaveilun alipainoisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Maksimiannos päivässä 1200kcal. Paljon proteenia ja vihanneksia. Vähän hiilihydraatteja. Liikuntaa.
Siis proteiinia ;) ??
Reipasta liikuntaa vähintään tunti päivässä. Vauhti on sopiva, kun vähän hengästyy ja hikoilee, aluksi.
Pelkkää proteiinia 1200kcla edestä, eli siis noin 5 kiloa kanafilettä naamariin / päivä.
Minulla vyötärön ympärys nyt 100cm. Aiemmin 75cm. Ruokajuomana olutta joka kasvattaa ruokahalua.
Vanhat farkut eivät sovi enää päälle.
En tuijottaisi niin kovasti painoon. Treenaamalla (jumppa + liikunta) ja oikealla ruokavaliolla läskit lähtevät ja lihakset kasvavat. Vyötärön ympärys on hyvä mittari.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää proteiinia 1200kcla edestä, eli siis noin 5 kiloa kanafilettä naamariin / päivä.
Mielenkiintoinen tulos.
500g kanafilettä vastaa 620kcal.
Esim paistettu kananmuna 115kcal.
Proteiinilisänä juustoa ja kinkkua.
Viljatuotteet, peruna, riisi, pasta ovat hiilarilähteitä.
Väärä uskomus naisilla: tupakointi pitää hoikkana. Tai hoikistaa.
Monesti nähnyt sätkän pullukan huulessa.
Vierailija kirjoitti:
Väärä uskomus naisilla: tupakointi pitää hoikkana. Tai hoikistaa.
Monesti nähnyt sätkän pullukan huulessa.
Tässä ajatus on ehkä ennemmin siinä, että tupakoinnin lopettamisesta aiheutuvat vieroitusoireet saattaa johtaa naposteluun eräänlaisena sijaistoimintana.
Ap minä voin laihduttaa kanssasi. Kerrotaan tähän ketjuun miten menee? :D. Eka päivä alkoi huonosti, i had trouble sticking with the diet.
Vierailija kirjoitti:
Ap minä voin laihduttaa kanssasi. Kerrotaan tähän ketjuun miten menee? :D. Eka päivä alkoi huonosti, i had trouble sticking with the diet.
DJ: Oma dieettini kesti 3 viikkoa. Paino tippui 4kg. Ja pian se tuli takaisin pieleen menneestä ruokavaliosta. Kaloreita mittaillaan. WWW.KILOKALORI.NET. Hyvä jos saa vertaistukea samaan ongelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Aloita oma ja uusi ketju nasevalla otsikolla! Olen täysillä mukana painonpudotuksessa.
Herkuista en luovu. Liikuntaa voisi lisätä.
Maksimiannos päivässä 1200kcal. Paljon proteenia ja vihanneksia. Vähän hiilihydraatteja. Liikuntaa.