Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keräilen maskeja roskiin kävelyllä, mitä vastaan jos avautuu?

Vierailija
03.05.2021 |

Eli olen läski joka tarvitsee liikuntaa. Mulla täytyy olla jotain oheistoimintaa, kun muuten kyllästyn. Olen nyt innostunut maskien keräilystä roskiksiin, siitä on tullut kuin peli. Joku papparainen eilen vänkyröitti, että saan niistä koronan, jätä ammattilaisten kerättäväksi. Täällä meidän kunnassa tapauksia ei tosin ole juuri ollut.

Olen lihavuuden lisäksi arka ja nuo huutelut ahdistaa. Mitä comebackkejä keksitte, jos mulle ruvetaan manspleinaamaan jatkuvasti lenkillä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta puuttuu sana "joku".

Ap

Vierailija
2/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaikka että olet jo rokotettu tai sairastanut taudin, tai että ei se ihon läpi tartu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo se virus varmasti elää niissä pari päivää/viikkoa maassa lojuneissa maskeissa.

Ihmisten älykkyys joskus hämmästyttää.

Eikä niitä ole pakko kerätä paljain sormin, eikä sitä sormea ole mikään pakko heti nuolaista.

Kosketus ei ole minkäänlainen vektori koronaviruksen leviämiseen. Ihme että tätä vieläkin pelätään.

Vierailija
4/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sano vaikka että olet jo rokotettu tai sairastanut taudin, tai että ei se ihon läpi tartu

Saankin tosiaan kahden viikon päästä toisen annoksen rokotetta.

Ap

Vierailija
5/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse niille sanoa mitään. Ja mikään ammattilainen ei niitä tule tuolta luonnosta keräämään.

Vierailija
6/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo se virus varmasti elää niissä pari päivää/viikkoa maassa lojuneissa maskeissa.

Eikä niitä ole pakko kerätä paljain sormin, eikä sitä sormea ole mikään pakko heti nuolaista.

Kosketus ei ole minkäänlainen vektori koronaviruksen leviämiseen. Ihme että tätä vieläkin pelätään.

Näinpä. Kumitetut yöhanskat on kädessä ja pistän ne aina pesuun.

Kädet pesen aina kotiin tullessa.

Ap

Vierailija
7/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis työhanskat 😶

Ap

Vierailija
8/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaikka että aattelit tehdä päivän hyvän työn. Senhän sä teetkin, kiitän sua kun keräät niitä! Ihan järkyttävää miten paljon niitä luonnossa näkee, aiheuttavat siellä eläimille ongelmia.

Vierailija
9/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sut on rokotettu, voit halutessasi sen kertoa. Mutta kuten aiemmin kommentoitiin, ei sinulla ole velvoitetti siitä kenellekään sanoa.

Muistat vaan itse laittaa kumihanskat käteen ja hanskat roskiin, kun poimit.

Oheishommat on kyllä mukavia. Osalle toimi se Pokemon Go. Onks se jo ihan out?

Vierailija
10/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ap! <3 Mäkin kiitän sua maskien keräämisestä! Paljon aurinkoa sun elämään :)

Vierailija
11/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä epävarmuus kumpuaa aika syvältä, miksi muuten välittäisin vänkyröitten kommenteista?

Olin lapsena samanlainen, kun leikki-ikä oli ohi, kaipasin muuta tekemistä ulkona, kuin "leikkiminen". Kodin lähellä oli kirkkopuisto, jossa keräsin risuja yhteen kasaan. Siellä on vanhaa puustoa, joten sitä tuli paljon. Tutkin samalla eri puiden eroavaisuuksia ja siemeniä. Olin hoikka ja hyvinvoiva.

Erehdyin jakamaan sitten innostukseni vanhempieni kanssa. Ilmeet venähtivät. Ihmettelin, että mitä pahaa siinä voi nyt olla.

Selittivät että se on jonkun työtä se risujen keräily. Nyt ei joku vanhempi saa työstään palkkaa eikä voi ostaa lapsilleen ruokaa.

Lohduttivat kyllä kun aloin itkemään.

Pysyttelin sitten sisällä muut kuin pakolliset koulumatkat (ja kuuntelin vanhempien valitusta kun en ulkoillut) enkä oppinut oikein myöhemminkään.

Ap

Vierailija
12/12 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis työhanskat 😶

Ap

Kumitetut yöhanskat kuulostikin perverssiltä.