Mies on alkanut huomauttelemaan painosta
Painoa on kertynyt mielestään 20 kiloa, vaikka edelleen menee samat vaatteet päälle kuin suhteen alkuaikana. Olin ennen päälle 50 kg 166 cm pituudella ja se oli kuulemma liian vähän. Onhan painoa tullut jonkun 10 kiloa, mutta aiemmin kun olin laihempi valitti miten olen liian laiha ja nyt sitten liian lihava...saattoi joskus ilkeillä miten jalkani ovat kuin pölkyt ja naama leveä ja turvonnut, "kato nyt tota sun mahaas".
Näitä sanoo yleensä humalassa. Sitten selvin päin kieltää, voi kutsua kauniiksi usein ja sexyn näköiseksi. Sitten kännissä tulee näitä "katso peiliin"-juttuja. Sitten kun laihdun en saa kuitenkaan laihtua liikaa...
Mulla on mahdollinen lihottava perussairauskin. Eli on entistä haastavampaa pysyä hoikkana. Sitten kuulen myös syöväni koko ajan, kuulemma. Samat suklaat säilyvät kyllä kaapissa kuukausitolkulla. Alkoholista tulee enin turvotus ja urheiluakaan en voi harrastaa enää samoin kuin ennen.
Itse oikeasti luulin ettei pieni painonnousu normaalipainon rajoissa haittaa, mutta ilmeisesti olen kuitenkin kamalan näköinen. Itse en meinaa tätä sontaa enää kuunnella vaan laihdutan itseni tasan siihen painoon mitä haluan.
Kommentit (54)
Nyt alkaa mennä jutut niin lapsellisiksi... jospa kumpikin menisitte kotiin kasvamaan ja ryhdytte parisuhteeseen vasta kun olette aikuisia.
Mulla siis on ortoreksiamainen urheilutaustakin. Treenasin vuosia monin tavoin ja söin hyvin. Olin hoikka mutta hyväkuntoinen. Nyt on pirusti noita kipujakin mitä tulee jalkoihin, polviin ja selkään. Luulisi, että saisin olla onnellinen vihdoinkin edes vähän painavampana, mutta se oli harhaa. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta?
Nykyaikana ei näemmä ole millään muulla väliä kuin ulkonäöllä. Jopa syömishäiriöisen normaalipainoisen pitää vain laihdutella! Sönkätään kehonkoostumuksesta sun muusta. Luulin vielä vähän aikaa sitten miehen olleen tyytyväinen ulkonäkööni. Kävi ilmi sekin, että kännipetti. Eli ei pidä minkään näköisenä, yhtään minään ja pettää. Olen niin väsynyt tähän elämään. Tässä on liikaa kaikkea...AP
Sen koostumuksen takia voit olla vaikka diabeetikko kun rasvaa on enemmän kuin normaalisti.
Mun mies yrittää jatkuvasti päästä mun selkään mut
mä oon laittanut pilsuhanan kiinni. Hana aukee vasta kun
mies on ostanut mulle, haluamani merkkilaukun.
Joo et todellakaan ole ylipainoinen. Kuulostaa että miehesi haluaa vain että et ikinä ole itsevarma. Ja se että sanoo noita asioita kun on kännissä ei ole syy tämmöiselle käytökselle. Kertoo ihmisestä aika paljon, että haukkuu muita ihmisiä kun on kännissä. Tiedät jo mitä sinun kannattaisi tehdä. Ole mielummmin sinkku ja okei itsesi kanssa, kuin tälläisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laihduta?
Nykyaikana ei näemmä ole millään muulla väliä kuin ulkonäöllä. Jopa syömishäiriöisen normaalipainoisen pitää vain laihdutella! Sönkätään kehonkoostumuksesta sun muusta. Luulin vielä vähän aikaa sitten miehen olleen tyytyväinen ulkonäkööni. Kävi ilmi sekin, että kännipetti. Eli ei pidä minkään näköisenä, yhtään minään ja pettää. Olen niin väsynyt tähän elämään. Tässä on liikaa kaikkea...AP
Sen koostumuksen takia voit olla vaikka diabeetikko kun rasvaa on enemmän kuin normaalisti.
Siinä on taas määritelty toisen ulkonäkö omien kuvitelmien perusteella. Nykyään ei enää riitä, että on normaalipainossa ja terve, pitäisi vielä vouhkata siitä mistä kilot muodostuvat. Olen tehnyt ikäni fyysisesti raskaita hommiakin. Niitä ei oikein voi tehdä jos on heikko. AP
Vierailija kirjoitti:
Joo et todellakaan ole ylipainoinen. Kuulostaa että miehesi haluaa vain että et ikinä ole itsevarma. Ja se että sanoo noita asioita kun on kännissä ei ole syy tämmöiselle käytökselle. Kertoo ihmisestä aika paljon, että haukkuu muita ihmisiä kun on kännissä. Tiedät jo mitä sinun kannattaisi tehdä. Ole mielummmin sinkku ja okei itsesi kanssa, kuin tälläisen miehen kanssa.
En itse tosiaan ole ollut asiassa aiemmin yhtään sen parempi. Nykyään saatan siksi olutta tai viiniä juoda keskenäni videoita katsellen ja musiikkia kuunnellen. Tämä painoasia on raskas. Tuntuu kuin mies yhtenä hetkenä ihailee ulkonäköäni ja toisena haukkuu. AP
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa mennä jutut niin lapsellisiksi... jospa kumpikin menisitte kotiin kasvamaan ja ryhdytte parisuhteeseen vasta kun olette aikuisia.
Kasvapa itse aikuiseksi. Aloitat siitä, että lopetat nälvimisen. Aikuinen osaa myös perustella mielipiteensä. Sanoin ettei tosiaan ole mulla nyt helppoa. AP
Mahaa vähän tullut ja hirvee selittely nettipalstalla miten vika on puolisossa ja mitään ongelmaa ei ole. Just joo.
Miehellä on toinen nainen. Se ei kuitenkaan tässä ole nyt se mitä tulin sanomaan vaan se, että humalassa hän sanoo sen mitä ajattelee, selvinpäin hän manipuloi pitääkseen rauhaa yllä kotona. Suuttuneena kuitenkin alkaisit ottaa selvää siitä naisesta niin selvinpäin korjaa tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toinen nainen. Se ei kuitenkaan tässä ole nyt se mitä tulin sanomaan vaan se, että humalassa hän sanoo sen mitä ajattelee, selvinpäin hän manipuloi pitääkseen rauhaa yllä kotona. Suuttuneena kuitenkin alkaisit ottaa selvää siitä naisesta niin selvinpäin korjaa tilannetta.
Varmaan montakin. Ja mitään ei myönnä. Tuostakin lähinnä kun juttuun liittyy oikeudessa todistamista parin viikon päästä. AP
Tuntuu etten halua edes tietää mitään. AP
Puhelimellaankin tuntuu kaiken ajan viettävän. On kehujen ja parin halin ulkopuolella välinpitämätön. Puhuu ja lupaa kaikkea. Kännissä saattaa sanoa, että olen niin ruma etten saa miestä kuin rahalla. Samalla olen itse h***a. AP