Riittääkö eteisen vaatekaapiksi reilut puolitoista metriä?
Tilaa olisi paljon enemmän sekä eteisessä että lämmitetyssä varastossa, mutta tahtoisin suurien vaatekaappien sijaan tuollaisia kenkätelineitä ja pukemispenkkejä. Viisikerroksisen kenkätelineen ylimmässä kerroksessa voisi säilyttää lasten hattuja ja rukkasia jne.
Toimiiko nelihenkisessä perheessä puolitoistametrinen kaappi, kun idea on se, että siellä säilytetään vain kunkin kauden vaatteet eikä kaikkia ulkovaatteita? Lasten reput menisivät varsinaisen vaatekaapin lattialle, koska siellä ei kenkiä olisi, vaan ne olisivat telineissä.
Terveisin nimimerkki kyllästynyt eteisen sotkuisuuteen.
Kommentit (3)
Meillä viisihenkinen perhe, eteisessä kaappitilaa 280cm josta yksi 70cm kenkäkaappina. Mun ja lasten vaatteet on yhdessä kaapissa,miehen toisessa. Eli mulla mahtuisi tuohon tilaan hyvin kamat ja lastenkin, miehellä ei. Eli todella paha sanoa, riippuu ihan siitä, paljonko teillä on takkeja per asukas. Itsellä on kolme, lapsilla 4 per penska. Miehellä ehkä 30.
Valitettavasti jokaisen pitää ihan itse päättää riittääkö omiin tarkoituksiin vai ei. Palstan minimalistien mielestä riittää puoli metriä. Minä asun yksin ja minulle ei riittäisi puolitoista metriä, koska minä haluan säilyttää kaikki vaatteet yhdessä paikassa, enkä siirrellä niitä kausien mukaan.