Onko kukaan ostanut tokmannista mustia kertakäyttöisiä kasvo maskeja
Kommentit (13)
Semmoisia mustia olen missä musta pakettikin ja hinta oli 17.95 enkä huomaa kyllä juuri mitään eroa töistä saatuihin valkoisiin ja sinisiin. Yhtä vaikea/helppo hengittää noissa kaikissa ja olen astmaatikko minäkin.
Mustat on ollu hyviä. Saiturinpörssistä ja motonetistä oon ostanu
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia mustia olen missä musta pakettikin ja hinta oli 17.95 enkä huomaa kyllä juuri mitään eroa töistä saatuihin valkoisiin ja sinisiin. Yhtä vaikea/helppo hengittää noissa kaikissa ja olen astmaatikko minäkin.
Jaa näköjään sama tuotekin kun katsoin paketin kuvaa.
Onko noissa virallista laatu- ja luokitusmerkintää testauksen perusteella?
Itse tilasin allergialiitosta mustia. On paljon pienempiä. Ja on helpompi hengittää.
Olen ostanut, ihan samanlaisia kuin valkoisetkin kirurgimaskit.
Jotain Tokmannin mustia ostin ja haju niin voimakas etten pysty pitämään. Mies ei huomaa mitään eroa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain Tokmannin mustia ostin ja haju niin voimakas etten pysty pitämään. Mies ei huomaa mitään eroa.
Oletko rasisti? Mustat haisee?
Prismasta olen ostanut mustia, kovempia kuin siniset ja mielestäni aavistuksen helpompi hengittää, vaikka ei sinistenkäån kanssa ole vaikeaa.
Kaikissa mustissa kertakäyttämaskeissa mitä olen ostanut, on ollut nenänpidike väärällä puolella :/
Kyllä ne mustat minustakin on kovempia kuin siniset. Prismasta ja Alepasta olen ostanut.
https://www.tokmanni.fi/kasvomaski-naturel-finland-50-kpl-kertakayttoin…