Monet pyöräilijät tuoksuu hyvälle ohi ajaessaan. Käykö he suihkussa
Kommentit (14)
Yleensä ihmisillä tapana käydä aamulla herättyä suihkussa ja pestä hampaat.
Enpä kyllä ole koskaan ennen kuullut kenenkään kiinnittäneen huomiota ohiajavien pyöräilijöiden tuoksuihin, ainakaan niin paljoa että tekisivät siitä vielä aloituksen keskustelupalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä ole koskaan ennen kuullut kenenkään kiinnittäneen huomiota ohiajavien pyöräilijöiden tuoksuihin, ainakaan niin paljoa että tekisivät siitä vielä aloituksen keskustelupalstalle.
Pyöräilen itsekin paljon ja olen vain huomannut..
Vierailija kirjoitti:
Ne pyöräilijämiesten pohkeet!! 🔥😍
Nekö tuoksuvat hyvälle?
Vierailija kirjoitti:
Ne pyöräilijämiesten pohkeet!! 🔥😍
Eikö ole hölmön näköistä kun heillä on joillakin ala torso todella iso mutta ylä torso normaalin kokoinen? Pyöräily kun ei kasvata kuitenkaan oikein yläkropan lihaksia.
Itselle tulee energisempi olo kun käyn suihkussa, virkistynyt olo lähteä lenkille.
Itse tuoksun aina puhtaalta, ennen lenkkiä, lenkin aikana ja lenkin jälkeen, koska en ole mikään elukka.
T. mies
Ei se tuoksu lähde niistä pyöräilijöistä, vaan siitä hajusteellisesta pesuaineesta. Ei ole mitään järkeä käydä suihkussa ennen pyöräilyä, hullun hommaa. (toisaalta meikkaahan jotkut naisetkin ennen lenkkiä...)
Mä tykkään bodysmells. Ihmiset on niin vieroittinut normaaleista tuoksuista. Hikinen mies.. Mm mm mmmm
Vierailija kirjoitti:
Se on se myskinen kiveshien haju joka niistä lähtee.
Ai naisistakin?
se on varmaan se feronomoni joka muuallakin saa naikkosta juoksemaan itsensä mukulakivillä kadulle kaatuessaan tainnoksiin.
Mmm