Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta tehty rikosilmoitusta?

Vierailija
02.05.2021 |

Tai oletko jopa ollut oikeudessa epäiltynä rikoksesta? Miten asiassa kävi ja mikä auttoi selviämään prosessista?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tehty vuosien varrella:

- kiristys (neljästi)

- laiton uhkaus (pari kertaa)

- pahoinpitely (kolmasti)

- kavallus (kolmesti)

- varkaus

Mikään ei kuitenkaan ole johtanut syytteeseen saakka.

Eri henkilöiltäkö kaikki? Vaikutat tosi "mukavalta" tyypiltä.

Vierailija
22/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita tehty vuosien varrella:

- kiristys (neljästi)

- laiton uhkaus (pari kertaa)

- pahoinpitely (kolmasti)

- kavallus (kolmesti)

- varkaus

Mikään ei kuitenkaan ole johtanut syytteeseen saakka.

Eri henkilöiltäkö kaikki? Vaikutat tosi "mukavalta" tyypiltä.

Ovat erehtyneet henkilöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni ei ole. Saako sen tietää itse heti, jos joku sellaisen tekee? Vai yrittääkö poliisi ensin vähän tutkia, onko ilmoitus aiheellinen. 

Vierailija
24/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen käyttäytyminen nuorempana. Sakoilla selvisin.

Vierailija
25/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta juoppoputkaan on viety muutaman kerran nuorempana. Nolotti niin, että lopetin ryyppäämisen.

Vierailija
26/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi jäädä uhkailun asteelle, mutta yksi pipipää kertoi käynnistävänsä poliisitutkinnan siitä että mistä olin saanut hänen nimensä ja salaisen puhelinnumeronsa. Se numerohan tosiaan näkyi puhelimessani kun hän oli toistuvasti soitellut siitä minulle häirikköpuheluita aamuyöstä. Yhden viestin taas oli allekirjoittanut ”ystävällisin terveisin” omalla nimellään.

Vierailija
27/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain sakot vihapuheesta AV-palstalla kuvakaappauksen ja nettivinkin persuteella. Totuudet persuista olivat näemmä liikaa jollekulle ja poliisillekin >:(

Rahalla selvisin onneksi eikä työnantajakaan saanut tietää.

Ootko tosissas? Noteeraako näitä juttuja muka joku?

Mitäs on tullut kirjoiteltua?

Vierailija
28/31 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-puoliso teki ilmoituksen, jossa syytti minua lapsen pahoinpitelystä. Kävin poliisin kuultavana ja pian sen jälkeen tuli ilmoitus, että esitutkintaa ei jatketa. Nyt tuli uudestaan juuri viime viikolla, joten tähän lienee syytä tottua.

Vierailija
29/31 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kateellinen henkilö ilmoitti minut veronkierrosta viranomaisille (hän oli suuttunut, koska en suostunut kertomaan hänelle mitä teen työkseni ja mistä saan rahani). Poliisi totesi ettei ala tutkimaan ilman verottajan pyyntöä, joten hän meni verottajalle. Verottaja tutki   tapaukseni ja sain lopulta sitten 1,5k euroa veronpalautusta, kun olin itse unohtanut jotain vähennyksiä tehdä. En voi kuin sanoa, että sananlasku siitä kuka nauraa viimeksi piti paikkansa. tästä syystä jatkan edelleenkin sitä linjaa etten kerro uteliaille ihmisille rahojeni alkuperää tai työnkuvaani. Ja ihan tahallani rallattelin kerran eräässä tilaisuudessa, jossa tämäkin henkilö oli kuinka suuri onni minua kohtasi, kun joku kateellinen teki minusta ilmoituksen verottajalle ja sain sieltä kotiin tuomisina rahaa. Oli kiva katsoa kun puna nousi sen ihmisen kasvoille ja suu kiristyi närkästykseen.

Vierailija
30/31 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
31/31 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on soitettu konstaapelille autovahinkoon liittyen, en tiedä oliko täytetty rikosilmoitus vai miten asia eteni aluksi. Naapuri väitti minun kolhineen hänen autoaan vaikka väri jota hänen klommossaan oli ei mitenkään täsmännyt minun autooni. Eikä klohmun sijainti täsmännyt oman autoni jälkiin (tiesin jopa sanoa mistä autossani oleva pieni naarmu oli tullut). Komisarion kanssa sovittiin että näytetään katsastusasemalla, jotta sieltä saadaan puolueeton mielipide asiaan. Minun eduksenihan se kääntyi kun asia oli hyvin selvä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä