Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti kakka tulee Orlistat-lääkkeen jälkeen?

Vierailija
02.05.2021 |

Siis jos on syönyt rasvaista ruokaa ja pelko, että tulee rasvaripuli esim. töissä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt vähän vähemmän rasvaa. Ei siihen mikään lääke auta, jollei ole ruokatavat kunnossa.

Vierailija
2/9 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän mä kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin Alleja monta vuotta sitten. Mun muistaakseni tuli aika rivakasti, jos oli syönyt kovin rasvaista ruokaa.

Vierailija
4/9 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko että aamulla ummetus on poissa.  Et ehdi vessaan kun tapahtuu nukkuessa.

Vierailija
5/9 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän on asiallisia vastauksia. Ap

Vierailija
6/9 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt usean vuoden ajan. En jatkuvasti. Jos syöt rasvaista ja öljyistä ruokaa niin tulee moottoriöljyn näköisenä persuuksista. Huonommassa tapauksessa öljypieruja. Eli luulet että olet päästämässä ilmaa, mutta sen sijaan öljyt turskahtaa housuun.

Normaalirasvainen ruoka, niin uloste on vähän rasvaista välillä. Ei oikeestaan muuta.

Käytännössä ei auta jos ei syö rasvaista ruokaa. Mutta itse ajattelen niin että kahden kananmunan sijaan voin syödä kolme. Hyödyn proteiinista mutta (turha?) rasva ei imeydy.

Vierailija
7/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lääkettä vähän sen mukaan mitä syön. Varmistan vessan lähellä olon. Ei ole yöllä tullu housuun, höpö.

Vierailija
8/9 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillerin kun nielaisee niin ensin tulee ihan hiljaista. Sitten menee noin minuutti. Sitten alkaa kuulua vaimeaa kuplintaa, joka nopeasti voimistuu kuin tulivuori purkautuisi. Sitten olet jo myöhässä: Sitä tavaraa tulee molemmista päistä ja pal-jon!

Vierailija
9/9 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen kokeillut orlistat ja minulla se tomi hyvin. Pian tuotteen käytön aloittamisen ja vähärasvaisenpaan ruokaan siirtymisen jälkeen paino alkoi pudota, ja kannusti jatkamaan sinnikkäästi tavoitteissa pysymistä ja laihduttamista. Kuukauden kuluttua olinkin jo 8kg hoikempi ja nyt aion vielä jatkaa tuotteen käyttöä että saisin kesällä esiintyä bikineissä uudessa kropassa:) Suosittelen kokeilemaan - https://euhealth247.com/fi/drug/xenical-generic