Voi herranen aika. Poika ihan hermona kun mopon avainta ei löydy mistään. Missähän se voisi olla?
Paiskoo tavaroita ja karjuu.
Missähän ihmeessä ne voi olla? Housujen ja takkien taskut on katsottu, eteinen käännetty. Pojan huone käyty läpi..
Mikä paskamaisin juttu niin vara-avainta ei edes ole. Hirveä ilmapiiri meillä tällä hetkellä.
Kommentit (37)
Kypärässä! Tiedän entisen mopopojan äitinä!
En auttaisi ollenkaan etsimään ennen kuin on rauhoittunut. Meillä ei tavaroita paiskota.
Pitäisikö sille pojalle opettaa vähän sinun niksejä, eli kyselemään asiaa täältä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran kotiavain viikkoja hukassa kunnes siivosin ulkovaatenaulakon.
Et siis poistunut kotoa viikkoihin?
Kiitos, löytyi. Olivat joutuneet takin vuoren sisään. Kaikki hyvin. Ap
Just olin tulossa sanomaan, että mopopojan nahkatakin taskussa reikä. Hauska sattuma:D Noin on käynyt itsellekin:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli kerran kotiavain viikkoja hukassa kunnes siivosin ulkovaatenaulakon.
Et siis poistunut kotoa viikkoihin?
Et ole vara-avaimesta kuullut?
Kyl sen saa käyntiin ilman avainta.
Ohhoh! Kukahan sen on piilottanut? 🤫😉😁
Jos karjuu niin anna ihan itse etsiä? Meillä olisi ollut voivoi, jos ei osaa pitää tavaroitaan tallessa
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh! Kukahan sen on piilottanut? 🤫😉😁
Terävät avaimet hankaavat ohuen polyesterin nopeasti rikki. Siksi kannattaisi vaikka teettää takkiin erillinen nahkainen lisäpovitasku, jonka saa vetoketjulla kiinni. Suutari osaa tehdä sellaisen.
Toinen niksi lattialle pudonneiden metallitavaroiden etsintään on liimata harjanvarteen tarpeeksi tehokas jääkaappimagneetti ja käyttää sitä aina kättä pidempänä kun jotain metallista on hukassa.
Nyt teettämään heti vara-avain! Hyvä kun löytyi.
Onko takintaskussa reikä ja avaimet vuorin välissä.
Virtalukossa. Meillä oli kerran avaimet taloyhtiön parkkipaikalla viikonlopun auton peräluukun lukossa.
Vierailija kirjoitti:
Onko takintaskussa reikä ja avaimet vuorin välissä.
Tää on aivan liian kaukaa haettu vaihtoehto, että kannattaisi edes harkita.
Mulla oli kerran kotiavain viikkoja hukassa kunnes siivosin ulkovaatenaulakon. Oli pudonneet taskusta ja jääneet pieneen naulaan roikkumaan. Yllättävätkin paikat kannattaa siis penkoa.