Kelan asiakkaiden kiittämättömyys.
En ymmärrä miten kiittämätön ihminen voi olla jos saa ILMAISTA rahaa kelasta ja vielä kehtaa valittaa siitä? Eteenkin kun kelan somea katsoo niin ihmettelen että miten jengi kehtaa siellä riehua kun he saavat ihan täysin ilmaista rahaa sieltä? Mitä työtä he ovat muka niiden rahojen eteen nähneet? Eivät mitään ja silti valittavat ILMAISEASTA rahasta. Onko muita joiden mielestä tuollainen on hyvin kiittämätöntä ja tuollaisilta pitäisi heti viedä tuet että oppivat kiitollisuutta ja käyttäytymään?
Kommentit (28)
Mä olen saanut karenssia siitä kun oli työvuorot jo annettu (osa-aikainen työ) ja sitten työkkäri halusi mut johonkin lyhyellä varoitusajalla infotilaisuuteen. Ilmoitin etten pääse kun työvuoro päällä. Ei auttanut, olisi pitänyt ottaa varoitus töistä. Toinen karenssi tuli kun kyseisessä työpaikassa laitettiin yövuoroja, vaikka ne olivat ehdoton ei terveydellisistä syistä (psykoosi voi puhjeta valvomisesta, tästä lääkärin todistuskin) ja aiemmin tästä oli töissä sovittukin. Jouduin siis luopumaan tästä työpaikasta, ja sain siis pysyvän karenssin. Menetin myös siis sovitellun päivärahan, ja tipuin toimeentulotuella. Vaikka sain uuden osa-aikaisen (joka on valitettavasti max 16h viikossa niin en saa karenssia pois), en tee niin paljon tunteja kuin saisin koska toimeentulotuella voi tienata vain max 150e, sovitellulla sain jokaisesta tienatusta eurosta 50 senttiä. Eli tämäkin maksoi noin tonnin verran enemmän joka kuukausi valtiolle.
Anders Chydenius jo käsitteli aihetta yli 100v sitten. Tulonsiirrpt jättävät sekä maksajat vihaisiksi koska menee pummeille ja samoin saajat koska eivät saa saman verran kun itsensä elättävät.
Vierailija kirjoitti:
Anders Chydenius jo käsitteli aihetta yli 100v sitten. Tulonsiirrpt jättävät sekä maksajat vihaisiksi koska menee pummeille ja samoin saajat koska eivät saa saman verran kun itsensä elättävät.
Mutta eikö valtio saa mitään?
kelan mukaan 10000-3000=8000 sitä puuttuvaa tonnia sitten vaadittiin selvitettäväksi monta kertaa. sen ajan olin ilman rahaa ja ruokaa
toinen kerta oli kun nordea kortti meni rikki ja siirsin sitten työkkärin rahoja s-pankin tilille, jota en normisti käytä. niin ei uskottu ettei mulla ole satasta ylimääräistä tuloa vaikka esitin tositteet siirrosta molemmilta tileiltä
tein työkkärirahahakemuksen viikonloppuna. olen dementoitunut tvast ja minulle oli sovittu aika virkailijalle että tämä auttaisi hakemuksen tekemisessä. no, onnistuin tekemään sen itse. peruin ajan. sitten menin lähettämään viestin miksi olen perunut ajan. nyt työkkärirahan käsittely viivästyy ainakin pari päivää. tämä on puhdasta vittuilua saatana!
taidanpa perua koronarokotusajankin saman tien perkeleen idiootoit
pol pot oli ainoa hallitsija joka kohteli virkamiehiä siten kuin niitä pitää kohdella.mistä saa pol pot -t-paitoja
tee pommi-iskun kelaan. kunhan saa vippiä sen verran.ei selvinpäin jaksa
Helikopterirahaa. Pian sillä ei oo arvoa.