Kysy mitä vaan - Olemme ostamassa noin 800K€ perheasuntoa Hgistä
Meillä on 2 asuntoa myynnissä ja kiikarissa noin 800K€ asunto Helsingin kantakaupungista. Voi tuntua jostain kalliilta, mutta tuolla rahalla saamme 80-100m2.
Mitä siihen sanot?
Kommentit (95)
Mä oon just myymässä omaa, isoa asuntoa Hgin keskustassa, mutta ei mahdu teidän hintahaarukkaan, harmi.
Mistä kaikki varallisuus on alunperin tullut?
49 Että et ole käynyt suihkussa? Mene äkkiä! T. Ap
83 ihan vaan töistä, asuntojen arvonnoususta ja muista pienemmistä sijoituksista (1 ennakkoperintö, muttei oleellinen summa nykymitassa), T ap
Ai mitä vaan? No siinä tapauksessa minua kiinnostaisi tietää että onko mielestäsi sivistyneistön lähestyttävä kansaa vaiko kansan sivistyneistöä? Nyt sitten ihan rehellisesti ja käsi sydämellä.
Sadan neliön kolmio tuolla hintaa ei kyllä ole paha hinta laisinkaan, jos sijainti on hyvä.
Esitin parikin kysymystä muutama sivu sitten eikä ap edes vastaa niihin, hohhoijaa.
70 oooo- kooo T. Ap voin kertoa, että tunnen monta perhettä, jolla on isompikin asunto näillä hoodeilla. Jos Sinulle 800k€ oli jotain uskomatonta.
Kiitos runsaista mielipiteistä, lopetan tähän. T ap
Vierailija kirjoitti:
Italia on aina hyvä vaihtoehto, mutta kun molempien työt ja lapsen elämä on Suomessa. t. ap
Ikävää, että työnantajanne ei hyväksy etätyötä. On varmaan vähän huonommat firmat kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos runsaista mielipiteistä, lopetan tähän. T ap
😂
Kun teet voileivän kinkulla ja juustolla, tuleeko kinkku vai juusto päällimmäiseksi?
Saatanan paskiainen käskee kysyä ihan mitä vaan eikä sitten vastaakaan. Pthyi!
Miksi et viitsi kirjoittaa lukusanaa 800000 kokonaan? Tuosta tulee mieleen milleniumin aikainen kikkailu Y2K (= Year 2000).
74 joku väitti just, ettei minun tilille siirretä, heh. Siihen vastasin vaan, että ”ookoo, siirretäänkö suoraan ostajan tilille?”. T ap