YleX:n Juuso "Köpi" Kallio on saanut naisilta paljon seksististä palautetta ulkonäöstään
https://www.is.fi/viihde/art-2000007953952.html
Esim. "lihakakku" , tuo oli mulle ainakin ihan uusi nimitys?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Mä eka luulin,että tuon toisen ulkonäköä oltais kritisoitu, sen olisin ymmärtänytkin. Mutta nuo yllä mainitut kommentithan on vain kehuja nuorelle miehelle! Oltais Vikiltä kysytty minkälaisia juttuja kuullu ulkonäöstään,vähän erilaisia varmasti miehenä....
Voi ne tuntua kehuilta vähän aikaa, mutta jos yrittää kuitenkin oikeasti rakentaa jotain uraa, niin kyllä tuollaiset kommentit taatusti rupeaa ottamaan aivoon pidemmän päälle. Ihan sama se on miehillä ja naisilla.
Viki on komea miehinen mies. Ei mikään pulkannaru kuten köpi.
Saa kehuja ulkonäöstään ja valittaa. Suurin osa miehistä ei saa kuin ihan kiva kommentteja ja osa pelkkää haukkumista.
Jaa jaa. Minäpä luulen, että Juuso ihan hykertelee tyytyväisenä, kun naiset fanittavat. Selkeästi hän on vuosien varrella tuonut radiojuonnoissa tämän tästä esiin rivien välistä tai joskus suoremminkin, että ulkonäkö on hänelle tärkeä. Salilla pitää käydä ja treenata ja aina harmittaa, kun tulee syötyä pullaa ja "vaniljaviuhkoja" ja sipsejä yms. Ja riippuu ihan tyypistä minkälaista kohtelua saa. Toki kaikki "saman tason" puolijulkkiset saavat hyvän vastaanoton ja kohteliasta käytöstä, mutta taviksia Köpi ei sitten aina kohtelekaan niin ystävällisesti. On jotenkin semmoinen kevyt humblebragging ja tasaisen varmasti pissiä päässä -meininki koko ajan taustalla, kun tätä juontajaa kuuntelee.
Lihakakku on väännös sanasta "beefcake" eli salilla käyvä lihaksikas treenattu tyyppi amerikan puhekielellä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa jaa. Minäpä luulen, että Juuso ihan hykertelee tyytyväisenä, kun naiset fanittavat. Selkeästi hän on vuosien varrella tuonut radiojuonnoissa tämän tästä esiin rivien välistä tai joskus suoremminkin, että ulkonäkö on hänelle tärkeä. Salilla pitää käydä ja treenata ja aina harmittaa, kun tulee syötyä pullaa ja "vaniljaviuhkoja" ja sipsejä yms. Ja riippuu ihan tyypistä minkälaista kohtelua saa. Toki kaikki "saman tason" puolijulkkiset saavat hyvän vastaanoton ja kohteliasta käytöstä, mutta taviksia Köpi ei sitten aina kohtelekaan niin ystävällisesti. On jotenkin semmoinen kevyt humblebragging ja tasaisen varmasti pissiä päässä -meininki koko ajan taustalla, kun tätä juontajaa kuuntelee.
Porilaisillahan on v*ttuilu verissä ja köpikään ei ole tästä poikkeus.
Vierailija kirjoitti:
Saa kehuja ulkonäöstään ja valittaa. Suurin osa miehistä ei saa kuin ihan kiva kommentteja ja osa pelkkää haukkumista.
Nykyään kun ei saa enää mitään sanoa. Kehutkin ovat hyihyi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin muistaa, että Köpi tekee tuota showta työroolissaan eikä esiinny omana itsenään. Osa jutuista on täysin keksittyjä ja kieli poskessa heitettyjä
Kauankohan pystyvät vielä juontamaan YleXillä, kun molemmat alkavat paappaantua ja setääntyä jo huolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin muistaa, että Köpi tekee tuota showta työroolissaan eikä esiinny omana itsenään. Osa jutuista on täysin keksittyjä ja kieli poskessa heitettyjä
Hän on niin kauan tehnyt radiohommia, että ei noin kauan jaksa kukaan työminää vetää puhtaasti. Aika paljon on väkisinkin tullut omia juttuja ja luonnetta ja perhekuvioitakin jo esiin vuosien varrella.
Vierailija kirjoitti:
Viki on komea miehinen mies. Ei mikään pulkannaru kuten köpi.
No haloo.... ei ole komeaa nähnytkään. Mutta mukava varmasti on.
Juuso Köpi Kallio turhautui YleX-uransa alussa siitä, että kuulijat keskittyivät hänen ulkonäköönsä taitojen sijaan.
Valitettavasti nämä taidot ovat jääneet epäselviksi.
Joo on sillä Köpillä ihanat töhryt kummassakin pulkannarussa 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kuitenkin muistaa, että Köpi tekee tuota showta työroolissaan eikä esiinny omana itsenään. Osa jutuista on täysin
Hän on niin kauan tehnyt radiohommia, että ei noin kauan jaksa kukaan työminää vetää puhtaasti. Aika paljon on väkisinkin tullut omia juttuja ja luonnetta ja perhekuvioitakin jo esiin vuosien varrella.
Ammattilainen jaksaa eikä työminä ole edes mikään itsestä täysin erillinen persoona, se vaan ei ole tasan sama kuin tämä henkilö itse.
No ei ole kyllä omaan makuun mitenkään erityisen hyvännäköinen. Tollanen perusjamppa.
Vierailija kirjoitti:
Mä eka luulin,että tuon toisen ulkonäköä oltais kritisoitu, sen olisin ymmärtänytkin. Mutta nuo yllä mainitut kommentithan on vain kehuja nuorelle miehelle! Oltais Vikiltä kysytty minkälaisia juttuja kuullu ulkonäöstään,vähän erilaisia varmasti miehenä....
Toimiiko tää sama logiikka toisinkin päin, että naiset voi lopettaa valittamisen ulkonäön kommentoimisesta? Kehujahan ne vaan on olkaa tyytyväisiä.