Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua!Pillerit ja vuoto...

Vierailija
16.08.2006 |

Siis tilanne yksinkertaisuudessaan se, että syön nyt neljättä liuskaa pillereitä ( Yasmin). Pillerimerkki on uusi, mutta koskaan ei ole kesken kierron tullut veristä ( vähäistä kylläkin) vuotoa, mutta nyt sitä on tullut jo parin päivän ajan. Onko normaalia? Kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuen mun omasta hormoonitoiminnasta. Tri-femodenilla saatiin tilanne kuntoon sillä siinä on kolmia erivahvuisia pillereitä kierron mukaan kiekossa

Vierailija
2/3 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja liuskan aikana mulla oli ehkä neljä vuodotonta päivää... Käyttöohjeiden mukaan ensimmäisen kolmen kuukauden aikana kyseinen verinen vuoto on normaalia. Itse kovasti odottelen, että seuraavan kahden liuskan jälkeen viimeistään loppuu.

Aiemmin söin Merciloneita pari vuotta, ja silloin yhdessä kierrossa tuli veristä vuotoa viikon verran, vaikka olin kyseisiä pillereitä syönyt jo iät ja ajat. Mutta sen jälkeen ei verta tullut koskaan, joten..? Lääkärissä kyllä kävin ja selvitettiin ettei verenvuodolle ole mitään muuta vakavampaa syytä.

Varmaan kannattaa käydä lääkärissä varmuuden varalta, kun sulla kuitenkin neljäs liuska on jo menossa, eikä aiempien liuskojen aikana ole vuotoa tullut. Tai jos teillä päin on ehkäisyneuvola, niin soittele sinne, osaavat neuvoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla todettiin endometrioosi, eli käy lääkärissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä