Oma penska valittiin Pohjola-leirille ja tyttöjä riittää nyt joka sormelle
Että naurattaa. Näköjään tunnetaan piireissä tuo Pohjola-leiri. Eihän sinne pääse luin parhaat lätkäjäbät. Hyvää nuoruutta elää penskani. Ei ole mikään tuetokoneen äärellä pelaava nynny niin kuin useimmat ikäluokastaan. Sanoisin, että hän on alfa.
Saa olla kateellinen. 😂
Onnellinen äiti
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli kyllä ihan freesi trollaus. 4/5
Jepjep. AP kirjoittaa kuin teinipoika.
Vierailija kirjoitti:
Pohjola-leirin kävi tuo meidänkin vävy aikanaan. Oli Kymi-Saimaan kovin maalitykki ja varmasti matkalla änäriin. No nyt pelaa kolmosdivaria ja käy raksalla duunissa... taisi omat ja meidän tyttären haaveet vähän karista. Meidän poika on sen sijaan touhunnut paljon tietokoneen kanssa ja valmistuu ensi vuonna DI:ksi. Sanoo sen jälkeen panostavansa taas Ju-Jutsuun täysillä että saisi hommattua sen haaveilemansa mustan vyön.
Kummallista olla vahingoniloinen oman vävynsä ja tyttärensä yhteisten haaveiden karille karahtamisesta. Samalla vielä kehuu, kuinka pojalla menee hyvin. Yrittää jopa saada mustan vyön kuulostamaan huippu-urheilijan suoritukselta (eikä sitä vyötä edes ole vielä). Outoja vanhempia on maailmassa.
Nytkö vasta ne tytöt sun pojasta kiinnostu? Mun leirille valitulla pojalla on ollut supernätti tyttöystävä jo vuoden, mutta järkevänä poikana sitä ei kiinnosta jakaa joka tytölle lätkämaineella.
Parempi olla kiva ja hyvännnäköinen, koulussa menestyvä poika, eikä pelkkä lätkänpeluulla ratsastava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti hän saa jostain tiedon, että tänä keväänä ei ole leiriä.
Tietysti on, siirretty syyskuulle. Oletko ihan vihreänä kateudesta? 🤣
AP
Ei ole tänä keväänä leiriä kun se on syksyllä.
Meidänkin poika kävi leirillä. Rippileirillä.
On saanut jo yhden tytön paksuksi, mutta onneksi tyttö suostui aborttiin painostuksen jälkeen. Täytyi pitää pojalle puhuttelu ettei nyt ihan kaikkien kanssa vehtaa, ainkaan paljaalla. On ne kovia sällejä, nuo pleikkapelaajat.
Huh, huh! Aistin sen ilmassa, oikein väreilee. Halpa kateus! 🤣
AP
Pahintahan tässä on, että tuollaisia vanhempia on ihan oikeasti olemassa, sekä noita kahdeksasluokkalaisia maailmanmiehiä.
Millainen äiti nimittelee lastaan penskaksi? Ja mä en sitten ole kateellinen, mulla ei ole lapsia (eikä tule).
Vierailija kirjoitti:
Nytkö vasta ne tytöt sun pojasta kiinnostu? Mun leirille valitulla pojalla on ollut supernätti tyttöystävä jo vuoden, mutta järkevänä poikana sitä ei kiinnosta jakaa joka tytölle lätkämaineella.
Parempi olla kiva ja hyvännnäköinen, koulussa menestyvä poika, eikä pelkkä lätkänpeluulla ratsastava.
Tyttöystävän tärkein ominaisuus on ilmeisesti pojan vanhempienkin mielestä ulkonäkö. Kiva, että tyttöjä arvostetaan.
Pojalla on vielä iso molo. Sillä tekee monen tytön onnelliseksi. Olen nähnyt ja itsekin vähän kiihotuin t. Ap
Minua hämmästyttää miten voitte olla noin kateellisia? Olen kasvattanut hyvän penskan ja on komeakin. Menkää itseenne ja lopettakaa kateilu. 😆 AP
Mua alkaa ketuttamaan ettei minun tekemää työtä arvosteta. Penska on hyvä penska ja niin on komeakin että tyttöjä riittää joka sormelle. Aikuisena varmaan tykkää hoidella 14 vuotiaita likkoja. On se jällikkä 😀 AP
Toki on myönnettävä että onhan poika vähän yksinkertainen mutta mitäpä siitä koska Pohjola-leiri. Hajotkaa kateuteen.
AP
Av:lla oppii aina uutta. Pohjola-leiri liittyy siis jotenkin jääkiekkoon. Voisiko ap valaista minua, että mikä on Pohjola-leirin tarkoitus? Saada nättejä tyttöjä? Jos näin on, niin kannattaa laittaa poika lisäksi soittamaan kitaraa. Sitä akustista ja nimenomaan akustista. Kyllä löytyy tyttöjä, kun vähänkin osaa kitaraa rämpyttää. Kun on soittanut ja harjoitellut musiikkiopistolla monta vuotta, niin tyttöjä on tulossa kotiin niin, että luudalla saa äiti lakaista enimmät pois.
Parasta on, että nämä tytöt ovat myös älykkäitä ja empaattisia ulkonäön lisäksi. Osaavat käytöstavat, juttelevat fiksuja myös perheen aikuisten kanssa.
Mikä tämän aloituksen tarkoitus oikeasti on? Pilkata nuoria urheilijoita vai purkaa omia traumojaan?
Luulin ensin että joku vakuutusyhtiön leiri vähävaraisten perheiden lapsille. :=DDDDDDD
Vierailija kirjoitti:
Joo, muistan koulusta muutaman Pohjola-leirillä käyneen kaverin. ”Muistivat” tietysti pitää myös koulussa niitä leiritakkeja, jotta kaikki varmasti huomaisivat, missä ollaan oltu. Kummastakaan heistä ei lopulta tullut ammattilaisjääkiekkoilijaa.
Niitä takkejakaan eivät tunne kuin muut jägärit ja se on sama, jos ” hokinoorat” pyörii ympärillä, ne käy läpi kaikki jääkiekkoilijat.
Ilmoitetuilla valinnoilla.