Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylmä sää vaan jatkuu. Tuleeko kesää olkenkaan?

Vierailija
01.05.2021 |

.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hellekesää enää koskaan! Viikkokaupalla +30. Kämpässä meinaa sulaa, kun lämpötilaa ei saa yölläkään laskettua.

En todellakaan valita ihanasta viileästä säästä. Sitä paitsi nyt on tosiaan vielä kevät.

Hanki ilmalämpöpumppu niin ei tarvi valittaa.

82/84 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kesä alkaa 5.6.

Kesän alkamispäivästä ei ole varmuutta. Mulla kuitenkin elämä alkaa 28. 5 kun työt loppuu. Siis neljä viikkoa, 26 päivää joista 18 työpäiviä. Tuntuu aika hyvältä kun suolakaivoksen päivät alkaa käydä vähiin. Ooh kesä ja ja nautintojen maksimointi. Uuh mä niinku melkeen jo leijun.

Kesä, elämä ja työt alkaa 5.6. 🎢🎡🎠😄

Aivan sääliksi käy tuollainen. En koskaan tule ymmärtämään miten joillekkin työ on elämää??? Jos ihan saisin valita niin eläisin kuin hefnerr. Luulen että moni muukin mies valitsisi saman jos voisi. Mitä sitä turhaa selittelemään mikä ois sitä parasta. 

Mä rakastan sitä paikkaa ja niitä laitteita 🎢🎡🎠💖 Se paikka oli mun elämä jo ennenku aloitin työt siellä 💖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
03.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti! Tämä sää on niin ahdistava, kylmää ja kova tuuli. Kävin äsken rannalla toppatakki päällä talvibootsit jalassa. Kolme varttia tarettiin, nyt olen ihan horkassa. 

Mun tomaattien yms taimet on ihan reppanoita, juuri ja juuri hengissä kasvihuoneessa vaikka yritän pitää lämmitystä päällä. Ei vaan lähde kasvamaan. Sama pihalla, kasvit on täysin värittömiä ja hailakoita. Paljon jäljessä viimekesästä.

Vierailija
84/84 |
04.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä näköjään pohditaan joka vuosi. Taisi kuitenkin 2021 olla kuitenkin lopulta kaikkien aikojen kuumin kesä. Turha siis vielä menettää kokonaan toivoa etteikö tänäkin vuonna voisi vielä tulla lämmin kesä.