Teini tuli kertomaan että eilen irtosi rautahammas. Ei edes tiedä missä se on. Kannattaako soittaa hammaspäivystykseen?
En kyllä tiedä mitä se auttaisi. Mutta ei tämä voivottelukaan auta.
Kommentit (26)
Etu vai taka? Jäikö juurta leukaluuhun?
Irtosi rautahammas? Joo, menkää ehdottomasti. T. Suuhygienisti
Eipä sille asialle enää päivää myöhemmin mitään voi. Ei muuta kuin jatkatte iloisen Wapun viettoa!
T. Hammashoitolan väki
Vierailija kirjoitti:
Etu vai taka? Jäikö juurta leukaluuhun?
Tuosta ylhäältä kulmahammas. On kuulema arka. Ap
Yleensä mennään hammaslääkäriin jos hammas irtoaa, teistä en sitten tiedä jos tarvitsee täältä kysellä.
Kyllä mä veisin hammaslääkäriin sitä näyttämään. Katsoo mitä on tapahtunut ja onko sinne jäänyt jotain mitä pitää ottaa pois. Tai jotain, mihin saa kruunua kiinni tai mitä siihen nyt sitten meinataankaan laittaa tilalle. Et kai nyt meinaa teiniä ilman hammastakaan jättää?
Jos rautahammas irtosi, ei väliä. Jos kultahammas irtosi, niin kipin kapin etsimään!
Jos kyseessä oli pysyvä hammas, niin sitten varmaan kannattaa ottaa yhteyttä hammaslääkäriin.
Mulla 4 rautapiikkiä törröttää kun hampaasta irtosi näkyvä osa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mennään hammaslääkäriin jos hammas irtoaa, teistä en sitten tiedä jos tarvitsee täältä kysellä.
Lähinnä mietin kannattaako sitä asiaa nyt hoitaa vai ehtiikö maanantainakin. Minä kun en yhtään tiedä kuinka akuutti tämä vamma on. Kuitenkin tuosta tapahtumasta on jo päivä.. ap
Kannattaahan se mennä. Tiedä vaikka on muutkin hampaat vaurioituneet. Varmaan siihen sitten jotain nastaakin kyhätään jos näkyvällä paikalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä mietin kannattaako sitä asiaa nyt hoitaa vai ehtiikö maanantainakin. Minä kun en yhtään tiedä kuinka akuutti tämä vamma on. Kuitenkin tuosta tapahtumasta on jo päivä.. ap
No ei. Anna buranaa sille. Itseltäni poistettiin viisaudenhammas tällä viikolla ja puoli päätä on kuin olisi moukarilla lyöty.
Miten kulmahammas voi irrota noin vaan? Saiko turpiinsa vai kaatuiko katuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne sieltä päivystyksestä kerro jos asia ehtii odottaa maanantaihinkin. Soita ja kysy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soittaa ja kysyy päivystysnumerosta, jos sieltä joku vastaisi. Mutta ei kai hammaslääkärit öisin töitä tee...?!
Miten se teini sen vasta nyt muisti? Saatto aiheuttaa itselleen elinikäisen vahingon...
Vierailija kirjoitti:
Kuulema kaatunut jotakin metalliputkea/aitaa päin. Ei kunnolla edes muistanut. Kamala jälki kasvoissa kuitenkin. Ap
Vierailija kirjoitti:
No siellä ollut menoa 😅
Tulee oma nuoruus mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulema kaatunut jotakin metalliputkea/aitaa päin. Ei kunnolla edes muistanut. Kamala jälki kasvoissa kuitenkin. Ap
Vai että kännissä oli
Laita Bond-leffa pyörimään telkkuun.