Epäilen olevani Habsburgien hallitsijasuvun jälkeläinen
Minulla on silmäpussit, purentavika, silmät syvällä päässä ja iso alahuuli. Voisinko olla tämä Euroopan hallitsijasuvun jälkikasvua? Toisiko tämä jotain etuoikeuksia, esim olisko mahdollisuus päästä Böömin tai Unkarin keisarinnaksi🙀👸🧚♂️
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen geissi. Apn kuvauksen perusteella tuo Böömin, Määrin, Unkarin ja Itävallan kuningattaruus voi olla aivan mahdollista.
Juurikin näin. Apn on syytä ottaa ensi tilassa yhteyttä Tšekin, Unkarin ja Itävallan suurlähetystöihin ja tiedustella tulevien kruunajaisten ajankohtaa. Henkilökohtainen käynti on välttämätön noinkin tärkeän asian ollessa kyseessä.
Muista ottaa mukaan myös tärkeitä ja arvokkaita esineitä ja muita todisteita, joita voit esitellä suurlähetystössä.
Vierailija kirjoitti:
Entä leuka? Sehän se varmin sukupiirre oli..
Leukani näyttää suhteellisen normaalilta. Mutta purentavika löytyy. Olen niin järkyttynyt kun näin kuvan Rudolf toisesta (Rudolf Giuseppe Arcimboldon maalauksessa). Ne huulet ja silmäpussit näyttää niin tutulta. 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen geissi. Apn kuvauksen perusteella tuo Böömin, Määrin, Unkarin ja Itävallan kuningattaruus voi olla aivan mahdollista.
Juurikin näin. Apn on syytä ottaa ensi tilassa yhteyttä Tšekin, Unkarin ja Itävallan suurlähetystöihin ja tiedustella tulevien kruunajaisten ajankohtaa. Henkilökohtainen käynti on välttämätön noinkin tärkeän asian ollessa kyseessä.
Vaihtoehtoisesti ap voi asioida lähimmällä hesburgerilla. Tärkeintä on nyt saada asia ripeästi eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tällaisissa tapauksissa yleensä oteta yhteyttä Seiskaan ja iltalehtiin?
Täällä Burger Kingin kruunupää ilmoittautuu kerhoon!
AP ensimmäinen, Hesburgerin kuningatar ja McDonaldsin herttuatar, sekä puolisonsa Burger King. Oishan se komiaa 👸🤴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leukani näyttää suhteellisen normaalilta. Mutta purentavika löytyy. Olen niin järkyttynyt kun näin kuvan Rudolf toisesta (Rudolf Giuseppe Arcimboldon maalauksessa). Ne huulet ja silmäpussit näyttää niin tutulta. 😬
Siis tähänkö muotokuvaan viittaat? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Vertumnus_%C3…
Huulet kuin luumutomaatit, silmäpussit kuin turnipsit... Huhhuh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tähänkö muotokuvaan viittaat? https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b5/Vertumnus_%C3…
Huulet kuin luumutomaatit, silmäpussit kuin turnipsit... Huhhuh!
Juuri tuohon viittaan. Tuosta kuvasta ne epäilyt heräsivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä luin kiireessä Hesburgerin 😂
Sama 😄 aattelin jo että nyt on mielenkiintoista settiä.
Kertoo huonosta historian tuntemisestanne. Minä luin heti oikein.