Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapseni luokkakaverit käyttäytyivät näin nähdessäni lapseni kadulla kävelemässä?

Vierailija
01.05.2021 |

Kävelin tänään 13v poikani kanssa kauppaan. Matkalla vastaan tuli pyörällä 2 pojan luokkakaveria, tyttöjä. Vastaan tullessaan toinen tytöistä katsoi toista tyttöä ja pyöritti silmiään ja ohitettuaan meidät tytöt repesivät nauramaan niin äänekkäästi, että kuulimme sen.

Poikani on luokassa normaali poika, hyvä koulussa, käyttäytyy hyvin, ei ole suulas, muttei hiljainenkaan, ei häiriköi luokassa.

Miksi tytöt reagoivat noin? Halusivatko osoittaa, että halveksivat poikaani?

Kuultuaan naurun poikani sanoi, että ihan sama, häntä ei tyttöjen nauramiset kiinnosta koska hänellä on niin hyvä itsetunto.

En näyttänyt pojalleni, että ihmettelin tyttöjen reaktiota. Mietin, enkö ole ymmärtänyt, että luokassa muut eivät pidä lapsestani.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt tuossa nolasivat itsensä. Poikasi vaikuttaa fiksulta. Onneksi poikasi ymmärtää pysyä kaukana tuollaisista pissiksistä. Millaiset perhetaustat tytöillä on, eikö ole opetettu käytöstapoja?

Vierailija
22/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikasi on luokkakavereidensa naurun kohde. Ottaako koville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasitte ne luokan tähtityypit, jotka äitiensä jäljissä jakavat luultavasti jo nyt tavaraansa, kiusaavat kaikkia erilaisuudesta, raskautuvat 15-vuotiaana, eivätkä saa lähäritutkintoa läpi edes kirjekurssina. Tulos: unohtakaa.

Tuheronhajuisia pikkulissuja. Hyh.

Vierailija
24/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä paljon kotikasvatuksesta.

Vierailija
25/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin tuossa iässä tuttujen poikien näkemisestä yllättävässä paikassa niin hämilleni, että tuijotin jurona kenkiäni tai esitin, että muka kaivoin repusta jotain, kunnes poika meni ohi.

Vierailija
26/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi tarkoittaa mitä vain: joko tytöt pitivät poikaasi tai sinua jotenkin "nolona" tai sitten olivatkin ihastuneita häneen. Jos poikasi on komea ja suosittu, he olivat ehkä ihastuneita, mutta jos poikasi on ylipainoinen rillipää, niin nauroivat ehkä ilkeästi. Teinit elävät aika pinnallisten arvojen mukaisesti.

Poikani on kyllä söpön komea, pitkä, isot silmät, tummat pitkät silmätipat. Ei itse ymmärrä ja ole huomannut sitä. Minä näen sen ja moni aikuinen on siitä minulle sanonut. Urheilee ja harrastaa joukkueessa menestyksekkäästi.

Poika itse ei ole ymmärtänyt vielä komeaa ulkonäköään, eikä ole tyttöjen perässä juossut vielä. Ei ole vielä kovin pitkällä murrosiän syövereissä.

Ap

Vierailija
27/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo voi tarkoittaa mitä vain: joko tytöt pitivät poikaasi tai sinua jotenkin "nolona" tai sitten olivatkin ihastuneita häneen. Jos poikasi on komea ja suosittu, he olivat ehkä ihastuneita, mutta jos poikasi on ylipainoinen rillipää, niin nauroivat ehkä ilkeästi. Teinit elävät aika pinnallisten arvojen mukaisesti.

Poikani on kyllä söpön komea, pitkä, isot silmät, tummat pitkät silmätipat. Ei itse ymmärrä ja ole huomannut sitä. Minä näen sen ja moni aikuinen on siitä minulle sanonut. Urheilee ja harrastaa joukkueessa menestyksekkäästi.

Poika itse ei ole ymmärtänyt vielä komeaa ulkonäköään, eikä ole tyttöjen perässä juossut vielä. Ei ole vielä kovin pitkällä murrosiän syövereissä.

Ap

Pitkät tummat silmäripset, ei tipat...

Ap

Vierailija
28/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt halusivat poikasi huomaavan heidät.

Vierailija
29/29 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on luokkakavereidensa naurun kohde. Ottaako koville?

Kiusaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi