Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niska- tai hartiakipuiset? Millainen tyyny on oikeasti hyvä?

Vierailija
01.05.2021 |

Tässä nyt kokeiltu yhtä sun toista. Nukkuma-asento vaihtelee, mutta kyljellään nukahdan. Aamulla huomaan olevani kuitenkin usein selälläni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnonvaihto tekee hyvän tyynyn löytämisestä mahdotonta.

Jos nukkuisit kyljelläsi, hyvä olisi sen paksuinen aika kova tyyny, joka pitää niskasi suorassa eli täyttää hartiaviivan ja posken välisen tyhjän tilan. Jos nukkuisit selälläsi, paras olisi kokonaan ilman tyynyä. Eli tässä on kaksi eri ääripäätä käytössä yhtä aikaa. Ehkä sun pitää opetella vaihtamaan tyynyä unissasi?

Vierailija
2/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minuakin kiinnostaa.

Tempurit liian kovia -> päätä särkee parin yön jälkeen. Unikulmam Astroa olen nyt viikon kokeillut, en ole vielä vakuuttunut. Muutenkin mennyt jo aika paljon rahaa edullisempiin ja kalliimpiin tyynyihin, mutta mikään ei ole tuonut hyviä unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asunnonvaihto tekee hyvän tyynyn löytämisestä mahdotonta.

Jos nukkuisit kyljelläsi, hyvä olisi sen paksuinen aika kova tyyny, joka pitää niskasi suorassa eli täyttää hartiaviivan ja posken välisen tyhjän tilan. Jos nukkuisit selälläsi, paras olisi kokonaan ilman tyynyä. Eli tässä on kaksi eri ääripäätä käytössä yhtä aikaa. Ehkä sun pitää opetella vaihtamaan tyynyä unissasi?

Niin mä teenkin tällä hetkellä. Monta kertaa yössä. Hyörin ja pyörin. Heittelen yhtä tyynyä pois ja toista hapuilen. Eli tyyny kokonaan pois vois olla hyvä kylkiasennon jälkeen?

Vierailija
4/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Delux box-tyyny. Suht edullinen ja mulla migreenit väheni tän myötä, koska migreenejä laukaisevat niskajumit helpotti. Toiminut myös mun niskajumeihin taipuvaisella teinillä.

Vierailija
5/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut tempur ja monia muita, mutta seuraava yhdistelmä on ainut mikä toimii. Otan matkoillekin mukaan aina.

Alle ohut untuvatyyny

Päälle akanatyyny. Itsellä iso ja painava.

Pysyy paikallaan ja muotoutuu täydellisesti.

Vierailija
6/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wellpurin tyyny ja patja Jyskistä, ei niska tai selkäongelmia ole ollut sen jälkeen

Vierailija
7/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täkki taiteltuna jättityynynpäällisen (60x80 cm) sisään.

Vierailija
8/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wellpurin tyyny ja patja Jyskistä, ei niska tai selkäongelmia ole ollut sen jälkeen

Omaan makuun kuumuvat liikaa enkä tykkää siitä liikkeen tunteesta, kun materiaali alkaa mukautumaan kehonmuotoihin.

Vierailija
9/9 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tattariina.fi

Reilun parin kympin sijoituksella mahtava tyyny.

Sohvatyynynäkin hyvä kun muotoutuu ja pysyy paikallaan tukevasti kun vaikka lukee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän