Kalju mies jää yksin.
Kirous on nykypäivänä olla kalju. Naiset nauravat kadulla...
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Ja joku uskoi tätä provoa:-)
No minä ainakin uskon. Kyllä on miehiä, joilla kalju vie koko itse tunnon vaikka siihen ei olisi mitään aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Monien naisten mielestä kalju on ehdoton no, mutta on meitä naisia, joita se ei haittaa yhtään.
Ajelen pääni kaljuksi, on parta ja silmälasit, silti naisia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin uskon. Kyllä on miehiä, joilla kalju vie koko itse tunnon vaikka siihen ei olisi mitään aihetta.
Uskon minäkin, mutta aloittaja oli Provo. Aina sama tapa kirjoittaa.
Jos kaljuuntuva mies näyttää Jason Stathamilta niin ei haittaa yhtään. Toista on ne loput munapäät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monien naisten mielestä kalju on ehdoton no, mutta on meitä naisia, joita se ei haittaa yhtään.
Ja joillekin kalju on vain plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää ellei se kalju mies keskity vain suremaan sitä kaljuuttaan. Kun mies ei nää muuta kuin kaljunsa, mies ei muuta huomaakaan.
Ap taitaa olla tällainen kaikkimeneepieleen koska kalju-vinkujaHahaa, mun ex-mies oli just tollanen! Ja olihan se kyllä ihan stanan ruma sen kaljun päänsä ja perunanenänsä kanssa...
Ei mikään ihme, että jätti sut.
Tottakai jos mies näyttää sellaiselta miehekkäältä linnakundilta ja kallonmuotokin hyvä, niin kalju vaan plussaa. Mutta moni mies näyttää vain joltain jättivauvalta ja se ei ole kauhean hyvännäköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti totta. Samoin jakautuu miesten ajatukset naisten ylipainosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti totta. Samoin jakautuu miesten ajatukset naisten ylipainosta.
Minua ei haittaa kalju. Tai osittain kalju. Kovin ylipainoista miestä kohtaan en tunne... Halua. Muuten asia ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää ellei se kalju mies keskity vain suremaan sitä kaljuuttaan. Kun mies ei nää muuta kuin kaljunsa, mies ei muuta huomaakaan.
Ap taitaa olla tällainen kaikkimeneepieleen koska kalju-vinkujaHahaa, mun ex-mies oli just tollanen! Ja olihan se kyllä ihan stanan ruma sen kaljun päänsä ja perunanenänsä kanssa...
Ei mikään ihme, että jätti sut.
😁 Niin justiin...
Mauri Pekkarinen, siinä mies josta kannattaa kaljuuntuvien ottaa mallia. Hän kantaa tupeensa ylpeydellä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on kalju ja silmälasit. Eivät jää siis todistettavasti yksin.
Samma här.
Vois ajaa kaljuks, nii sitpä sais olla rauhassa. Ja olisha se myös käytännöllisempi, jos ei olis hiuksii.
Täähän on nyt yhtä älykästä kuin sanoa että nainen jolla on tissit ei kiinnosta miehiä. Todistettavasti on kuitenkin tissillisiä naisia jotka on saaneet miehen. Useimmiten kuitenkin hyvätissiset naiset.
M26 kirjoitti:
Vois ajaa kaljuks, nii sitpä sais olla rauhassa. Ja olisha se myös käytännöllisempi, jos ei olis hiuksii.
Ei oo. Aina ihan pirun kylmä kun ei oo hiuksii, mutta onneksi hatuilla siitä selviää.
Pienirintaiset naiset jää yksin, pienet rinnat kirous.